    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybacz?
    Date: Wed, 12 Dec 2012 11:30:38 +0100
    <ka5n60$g66$3@dont-email.me> <50c6df9b$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <ka72p5$6c6$1@news.task.gda.pl>
    <50c71271$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <ka73vh$98h$1@news.task.gda.pl>
    <50c7163c$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <ka7gjc$7so$1@news.task.gda.pl> <ka7q61$18ib$1@news2.ipartners.pl>

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    news:ka7q61$18ib$1@news2.ipartners.pl...

    > Narazie nie muszę bo jest tak jak jest, czyli urzędnik za mnie się o to
    > martwi i ściąga miesięcznie haracz na niby ubezpieczenie i na jak
    > najprawdziwszą wypłatę dla siebie.

    > Od tego są dobrowolne ubezpieczenia. Jesteś jurny i mlody, możesz
    > ryzykować a jak nie chcesz ryzykować ubezpieczasz się.

    Ubezpieczenia maja to do siebie, ze nie sa z gumy..

    > Tydzień temu byłem z mamą w szpitalu. Termin tej wizyty ustalono prawie
    > 1,5 roku temu. Podczas wizyty powiedziano że konieczna jest operacja ale
    > termin operacji za 5 lat..
    > Mało tego wcześniej żaden chirurg niczego nie widział dopiero jak poszła
    > prywatnie to wyszło.
    > I co jej z tego ZUS skoro i tak trzeba chodzić prywatnie aby cokolwiek się
    > dowiedzieć o chorobie?

    Nie bede odpowiadal na takie pytania, bo nie uwazam, ze jest dobrze. Ale nie
    uwazam tez, ze banialukami gloszonymi w telewizji i od ktorych na swiecie
    sie odchodzi dzis, zalatwi sie sprawe w ciagu miesiaca.
    Korwin nie ukrywa, ze tylko najsilniejsi zostana, a smierc przy porodach to
    naturalna selekcja. Oczywiscie nie mozna sie nie zgodzic z diagnoza, tylko
    nie odpowie na pytanie, czy chcialby brac udzial w tej naturalnej selekcji
    jako odpad.

    > A widzisz ameryka pluje na Obame bo wprowadza ubezpieczenia obowiązkowe.
    > Paraolimpiada? No i co złego w tym że ktoś niepełnosprawny chce się
    > zmierzyć z innym niepełnosprawnym?

    No wlasnie problem w tym, ze Korwinowi to chyba nie pasuje, bo jakies dwa,
    trzy miesiace temu (a moze i dalej) pochwalil sie swoimi oryginalnymi
    przemysleniami na ten temat. Znajdziesz napewno jak poszukasz.

    > Mnie to jednak nie interesuje. Każdy widzisz z nas ma jakieś swoje
    > kontrowersyjne opinie lub wypowiedział się dość kontrowersyjnie. Czy to od
    > razu ma być oceną pozostałych cech osobnika? Rozmawiamy o tym co Korwin
    > chce zrobić w sferze gospodarki. Nie interesują mnie jego światopoglądy
    > tak samo jak każdego innego polityka.

    OK
    Czy uwazasz, ze parytet zlota bedzie panaceum na kryzys w przyszlosci i
    dlaczego?

    > Maniek czy ty chodzisz na zakupy? Przed wejściem do unii cukier kosztował
    > 1,20-1,40zł zaleznie od sklepu i gatunku cukru. Obecnie 3,60-4,30. To nie
    > jest trzykrotnie?

    Obecnie? Powiedz ile kosztowal pol roku po wejsciu do UE, a nie dzis.

    > Co do parytetu złota to szczera prawda. Pieniądz ma mieć wartość
    > odwzorowaną do czegoś namacalnego, przyjęło się dawno że do złota. Od
    > pewnego czasu czosnkowe ludki wymyślili że trzeba to zmienić i mamy teraz
    > wydruk pieniądza jak papier toaletowy z myszką miki.

    Powiedz mi, dlaczego pieniadz ma byc odwzorowany czyms namacalnym?
    Pozniej moze zajmiemy sie wydrukiem pieniaza z myszka miki. :-)

    Pozdro.. TK