  • 301. Data: 2016-02-05 15:55:15
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 5 lutego 2016 15:40:18 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > proste pytanie na które zaden korwinista nie potrafi odpowiedzieć: co w
    > okresie przejsciowym? Zastrzelić wszystkich na 5 lat przed emeryturą?

    Minimalna emerytura dla kazdego, wyplacana z budzetu panstwa. ZUS przestaje
    istniec, wiec po prostu kazdy emeryt dostaje np. 1k pln. Palace ZUS pod
    mlotek, urzednicy znajduja zatrudnienie w firmach, ktore dzieki totalnej
    obnizce podatkow i swobody dzialania zaczynaja prosperowac i potrzebuja
    sily roboczej.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 302. Data: 2016-02-05 16:07:46
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 05.02.2016 15:44, masti pisze:

    > a skąd je weźmiesz skoro one zostały wypłacone dotychczasowym emerytom?

    Skoro twierdzimy, że w państwie prawa własność jest chroniona, to nie
    zastanawiajmy czy te konta uzupełnić, tylko jak. Można to było zrobić
    wcześniej, tak jak pisałem, ale nie było woli politycznej, tylko
    działano w myśl zasady "jakoś tam będzie". Teraz większość
    przedsiębiorstw jest już sprywatyzowana i przejedzona, ale nie wszystko.
    Są szpitale, szkoły, kopalnie, itp. Brakuje tylko przyzwoitości rządzącym.

    --
    "Socjalizm niewiele wymaga od człowieka - wymaga tylko,
    by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

  • 303. Data: 2016-02-05 16:16:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

> [...]
    > mlotek, urzednicy znajduja zatrudnienie w firmach, ktore dzieki totalnej
    > obnizce podatkow i swobody dzialania zaczynaja prosperowac i potrzebuja

    a dlaczego emeryt któremu należy się 2.5k zł ma dostać 1000?
    możesz przy okazji policzyć ile trzeba będzie dołozyć z naszych
    pieniędzy bo budżet nie ma swoich.
    dla ułatwienia dodam, że w zasadzie dotyczy to wszystkich, którzy już
    rozpoczęli pracę do czasu przejścia na emeryturę. Czyli okres
    przejściowy obejmuje ok 65 lat.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 304. Data: 2016-02-05 16:18:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    niebieski wrote:

> [...]
    > Są szpitale, szkoły, kopalnie, itp. Brakuje tylko przyzwoitości rządzącym.

    i dobrze, że sprywatyzowana bo jeszcze musielibysmy do nich dopłacać tak
    jak do niesprywatyzowanych kopalni. Jakoś do sprywatyzowanych nie
    trzeba.

    to skąd zamierzać brać pieniądze na okres przejściowy następnych 65 lat?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 305. Data: 2016-02-05 16:34:09
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 05.02.2016 16:18, masti pisze:

    > i dobrze, że sprywatyzowana bo jeszcze musielibysmy do nich dopłacać tak
    > jak do niesprywatyzowanych kopalni.

    Oczywiście. Tylko zamiast jeść ośmiorniczki można było naprawić ZUS.

    Jakoś do sprywatyzowanych nie
    > trzeba.
    > to skąd zamierzać brać pieniądze na okres przejściowy następnych 65 lat?

    Zamierza nie brać, bo każdy ma się ubezpieczyć indywidualnie. Mówimy o
    pieniądzach które powinny być już teraz na kontach emerytalnych, bo
    tylko te państwo ma obowiązek wypłacić.

  • 306. Data: 2016-02-05 16:40:46
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 5 lutego 2016 13:18:56 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Utopia.

    no jasne ze utopia. No dobra, żartowałem z pomysłem dyskusji nieco bardziej
    abstrakcyjnej niz piwo i kaszanka.

    b.

  • 307. Data: 2016-02-05 16:49:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    niebieski wrote:

    > Oczywiście. Tylko zamiast jeść ośmiorniczki można było naprawić ZUS.

    i mnóstwo innych rzeczy. ale można za to wydać na ochronę Prezesa

    > Jakoś do sprywatyzowanych nie
    >
    > Zamierza nie brać, bo każdy ma się ubezpieczyć indywidualnie. Mówimy o
    > pieniądzach które powinny być już teraz na kontach emerytalnych, bo
    > tylko te państwo ma obowiązek wypłacić.

    czyli nie wiesz skąd wziąć. a emerytury płacić trzeba. Chyba, że ty z
    tych co chcą by głodni zjedli emerytów i tak rozwiązali 2 problemy na
    raz

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 308. Data: 2016-02-05 16:58:04
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 5 lutego 2016 13:20:53 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    ile tych które to ewidentnie przechleją? Ja nie znam ani jednej.

    > Znam. Znam kogoś, kto pracuje w domu dziecka. Wyobraź sobie, że od
    > chwili dojścia PIS-u do władzy, coraz częściej pojawiają się w domu
    > dziecka osoby, którym odebrano lub ograniczono prawa rodzicielskie.
    > Dzieci zabranych z melin podczas libacji alkoholowych. Nagle zaczęły
    > walczyć o przywrócenie tych praw pomimo, że przedtem nie przejawiały
    > zainteresowania dziećmi.
    > Myślisz, że w matkach-alkoholiczkach, którym odebrano sześcioro czy
    > dziewięcioro dzieci, nagle odezwały się instynkty macierzyńskie?

    nie za bardzo w to wierze - tego programu nie jeszcze nie ma a juz kolejki po dzieci
    są? Sciema raczej jakas - ale niech tam ci będzie ze prawda.
    W polsce jest ponad 7mln dzieci - a w domach dziecka jakies 20tys. Ty kompletnie
    pomijasz problemy skali i proporcji. Jedną rodzine znasz co pije to robi ci sie z
    tego obraz całosci. Z katolami to samo. Z rodzinami patologicznymi jak wyżej - spytaj
    tej swojej znajomej ile tych wyrodnych rodzicow przyszło i przelicz na kraj. Wyjdzie
    ci ze nie ma o czym w ogole mowic.

    > Zasiłek dla bezrobotnych ponad 800zł.
    > Znajoma jako sprzedawczyni i kasjerka zarabiała od 700 do 1000zł na
    > rękę. O ile jeszcze jej nie potrącono za to co ktoś ukradł.

    ja zwykle u ciebie. Kluczem jest 80%. Tylu bezrobotnym nie przysługuje zasilek.

    > Mam nadzieję, że całkiem nie zatoniemy.

    nawet belka wczoraj musial przyznac ze 500+ wplynie pozytywnie na pkb. Jakby mu zeby
    rwali :)

    >Dziwi mnie jednak zachwyt
    > krótkowzrocznych PIS-iorowców, którzy będą wychwalali PIS, nieważne czy
    > będzie robił dobrze czy też źle.

    a znasz takich?

    > Ale 500zł. nie spowoduje, że nagle zaczną się rodzić dzieci.
    > Będzie to sposób na życie dla tych rodzin, w których rodzicom nie chce
    > się pracować.

    opowiesci leminga - jesli to program pisu to jest zły. Ale dotychczas nikt nie
    zaproponowal lepszego, co tam lepszego -żadnego.

    b.

  • 309. Data: 2016-02-05 17:08:06
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 05.02.2016 16:49, masti pisze:

    > i mnóstwo innych rzeczy. ale można za to wydać na ochronę Prezesa

    Teraz ich kolej, tamci są chwilowo w poczekalni.

    > czyli nie wiesz skąd wziąć. a emerytury płacić trzeba.

    No przecież pisałem wcześniej skąd.

    Chyba, że ty z
    > tych co chcą by głodni zjedli emerytów i tak rozwiązali 2 problemy na
    > raz

    To już jest wyszydzanie idei.

    Przecież pisałem. Powtarzam, w skrócie: od dzisiaj każdy sam dba o
    siebie, a przyszli emeryci musżą mieć uzupełniane konta emerytalne z
    majątku państwowego.

  • 310. Data: 2016-02-05 17:27:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    niebieski wrote:

    > Teraz ich kolej, tamci są chwilowo w poczekalni.

    > No przecież pisałem wcześniej skąd.

    nie. napisałeś, że zamierzasz nie brać.

> [...]
    >
    > Przecież pisałem. Powtarzam, w skrócie: od dzisiaj każdy sam dba o
    > siebie, a przyszli emeryci musżą mieć uzupełniane konta emerytalne z

    a ja się pytam o tych co już do systemu wrzucili i mają np. 20 , 10 czy
    5 lat do emerytury. Zabierzesz im kasę? czy każesz im odkładać przez 5
    lat by zebrali na 50zł miesięcznie?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?