  • 291. Data: 2016-02-05 15:15:00
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 5 lutego 2016 05:33:45 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    > banki, gieldy, na czym polega system podatkowy, czym jest zus. Wiekszosc
    > ludzie to nie interesuje, w sumie im zazdroszcze i nie dziwie sie - w koncu
    > nie kazdy musi wszystko wiedziec. Tyle, ze tacy ludzie glosuja potem za
    > tymi, co najwiecej naobiecuja.. Obietnice wyborcze w jakis sposob powinny
    > byc weryfikowane i politycy powinni byc z tego rozliczani moim zdaniem.
    > Chociaz akurat PiS narazie realizuje powoli i konsekwentnie to co zapowiedzial
    > - tyle, ze nas na to nie stac. Ale kogo to interesuje, skoro pieniadze

    Gadasz ze znajomymi, Twoje poglądy dość dobrze tez tu znamy.
    I wydaje mi się że mało wiesz o życiu bo Twój błąd to patrzenie z pozycji kawalera.
    Urodzi się Tobie dziecko, może i drugie czy trzecie to trochę inaczej na świat
    spojrzysz
    Na razie niby jesteś taki trochę korwinista- trochę bo tylko jego populistyczne hasła
    powtarzasz. I dajesz się łapaćna memy typu chłop pańszczyźniany ileś tam dni
    pracował..

  • 292. Data: 2016-02-05 15:31:52
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 5 lutego 2016 08:48:49 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > bzdury i brednie, ty sobie racjonalizujesz klęske :-) Korwin mógłby powiedzic tak
    samo - dzieki mnie będziecie mieli extra 2kzł miesiecznie (bo nie zbierze)

    Ale nie mowi, bo jako jeden z niewielu politykow nie jest klamca, tylko
    realista.

    > Ludzie wiedzą ze on nie ma zadnej metody na etap przejsciowy.

    Oczywiscie, ze ma. W samym programie jest mowa o etapach przejsciowych.
    Jakbys go sluchal to czesto mowi, jak taki okres ma wygladac. Tu masz program:

    http://www.partiakorwin.pl/program/

    Wielcy ekonomisci mowia - ze jakby Korwin doszedl do wladzy to bylby burdel
    przez pol roku, a potem Polska rozwijalaby sie w tempie 10%. Bo niestety
    tego burdelu ktory obecnie mamy nie da sie naprawic - jego trzeba zaorac
    i stworzyc nowy system od zera.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 293. Data: 2016-02-05 15:37:06
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 5 lutego 2016 14:52:25 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ten budzet sie spina.

    CO!? SPINA SIE?! :D Japierdole, nie wytrzymam Maniek :D
    To jest budzet z deficytem 56mld PLN. Budzet, ktory sie spina jak dla mnie
    ma deficyt wynoszacy 0 pln, ZERO, NULL :-) Ty jak zarabiasz 10k, a wydajesz
    12k to tez mowisz, ze Ci sie budzet spina? :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 294. Data: 2016-02-05 15:37:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

> [...]
    > przez pol roku, a potem Polska rozwijalaby sie w tempie 10%. Bo niestety
    > tego burdelu ktory obecnie mamy nie da sie naprawic - jego trzeba zaorac

    proste pytanie na które zaden korwinista nie potrafi odpowiedzieć: co w
    okresie przejsciowym? Zastrzelić wszystkich na 5 lat przed emeryturą?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 295. Data: 2016-02-05 15:38:25
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 5 lutego 2016 15:15:02 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > I wydaje mi się że mało wiesz o życiu bo Twój błąd to patrzenie z pozycji

    Wiem o zyciu wiecej niz 95% naszego spoleczenstwa. Dam sobie glowe obciac.
    Bo tyle szacuje, ze jest w tym kraju lemingow.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 296. Data: 2016-02-05 15:42:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 5 lutego 2016 15:38:26 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Wiem o zyciu wiecej niz 95% naszego spoleczenstwa. Dam sobie glowe obciac.

    W obawie o Twoja głowe nie mam więcej pytań;)
    > Bo tyle szacuje, ze jest w tym kraju lemingow.

    Te 5% to jakaś rasa wybrana? Jak ich wyselekcjonować?
    Drzewo genealogiczne Twojej rodziny może;)?
    Czy korwiniści? Ale ich chyba znacznie mniej jak 5%

  • 297. Data: 2016-02-05 15:43:24
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 05.02.2016 15:37, masti pisze:

    > proste pytanie na które zaden korwinista nie potrafi odpowiedzieć: co w
    > okresie przejsciowym? Zastrzelić wszystkich na 5 lat przed emeryturą?

    To proste.
    Trzeba im wvcześniej oddać pieniądze, które składali w ZUSie. Korwin
    wielokrotnie mówił o tym. W latach, gdy był posłem apelował o
    przeznaczenie na ten cel pieniędzy z prywatyzowanych przedsiębiorstw.

    --
    "Socjalizm niewiele wymaga od człowieka - wymaga tylko,
    by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

  • 298. Data: 2016-02-05 15:44:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    niebieski wrote:

> [...]
    > wielokrotnie mówił o tym. W latach, gdy był posłem apelował o
    > przeznaczenie na ten cel pieniędzy z prywatyzowanych przedsiębiorstw.

    a skąd je weźmiesz skoro one zostały wypłacone dotychczasowym emerytom?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 299. Data: 2016-02-05 15:49:18
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-02-05 o 13:23, Ghost pisze:

    > Maniek ty już jesteś wyznawcą - zawsze mnie zastanawiało jak się
    > odbywają takie transformacje u ludzi.

    Jest dokladnie odwrotnie. Nie ja jestem wyznawca, tylko Ty zajadlym
    przeciwnikiem w sytuacji kiedy sami specjalisci mowia iz nie wiedza jak
    bedzie. Takiemu Orlowskiemu czy Modzelewskiemu trudno zarzucic knucie z
    pisem. Jesli chodzi o mnie to narazie tylko obserwuje z boku i nie
    odmawiam prawa do dobrego rzadzenia, co mowilem nie raz. Na podstawie
    danych dzis jakie mamy nie mozemy powiedziec jednoznacznie, ze to nie ma
    sensu. Ja ciagle uwazam, ze na dwoje babka wrozy i pokzuje inne mozliwe
    warianty, ktore tez moga sie zdarzyc.

    > Powiedz mi czy udało Ci się zidentyfikować jest jedna najbardziej
    > istotna rzecz, która Cię przekonuje do polityki PiSu?

    Ta analiza jest bez sensu, poniewaz teza jest falszywa.

    Pozdro.. TK

  • 300. Data: 2016-02-05 15:52:23
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-02-05 o 13:55, Uzytkownik pisze:

    > Wielu tych małych sklepikarzy zaopatruje się właśnie w dużych marketach
    > np. Makro, bo w hurtowniach przy tak małych obrotach nie dostaną aż tak
    > dobrych rabatów.

    Bywam w Makro czasami i szczerze mowiac nie wyobrazam sobie zaopatrzenia
    tam. Ceny sa z d..py, albo tylko tego co mnie akurat interesowalo. Moze
    ze spozywka jest lepiej, ale trzeba dobrze przebierac. Burbon czy inny
    tego typu spokojnie za tyle samo kupi sie w sklepie za rogiem.

    Pozdro.. TK