  • Data: 2014-07-23 20:10:57
    Temat: Re: OT. i co k.. takim zrobić?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 23 Jul 2014 10:44:24 -0700 (PDT), Adam

    > Nie przypominam sobie zeby moj pies kiedykolwiek sobie lapy obszczal.

    Są tacy faceci co twierdzą że sikanie na stojąco nie brudzi muszli i
    podłogi w koło (a tym samym spodni). Ale to są zwykli ignoranci.

    > Wszelkie gowna omija szerokim lukiem z daleka
    > - nie ma szans zeby w cos wlazl (od tego ma nosa).

    Gdzie stwierdziłem że pies włazi w gówna? Pies nigdy nie wlizie w gówno, bo
    jak słusznie zauważyłeś, ma dobry nos -- miałem psów sztuk sześć i żaden w
    życiu w gówno nie wlazł -- chyba że wyjątkowo ładnie roztarte. Ale w
    szczyny (swoje i nieswoje) niejednokrotnie -- i to nie tylko łapami.
    Zapytaj coliego na jaką wysokość psy sikają, to się okaże, że psy nie tylko
    na łapach ale i na karku szczyny innych psów przynoszą.

    > Nie wiem czy moj jest taki wyjatkowy czy Ty troche koloryzujesz

    Raczej Ty koloryzujesz i mi to wpychasz -- patrz wyżej.

    > ale moj pies w ogole nie smierdzi, a to owczarek sredniowlosy ~35kg.

    Pewnie jeszcze pachnie fiołkami...

    > Nieprawda,

    Powiedz to colliemu. :P

    > moj pies nikomu nie smierdzi w moim domu i to nie stwierdzenie
    > z uprzejmosci ;) Po prostu jest czyscioch.

    Ah Adasiu. Nie byłbyś sobą gdybyś nie udowdnił globalnie stwierdzenia na
    jakimś swoim lokalnym i ograniczonym przykładzie. Ale, o adaptacji zmysłu
    powonienia do otoczenia podyskutuj sobie z collie. Dla mnie EOT w tym
    śmierdzącym temacie.

    --
    Pozdor
    Myjk