  • Data: 2017-06-21 08:56:21
    Temat: Re: [OT] paczka 110 kilo na 4 piętro
    Od: abomito <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    > Ja podłącze się z podobnym tematem.
    > Mam do wniesienia piecyk przenośny o masie 300kg i głowię się jak ten piecyk

    Kiedyś też bywały takie ciężkie sprzęty, ale była możliwość demontażu.
    Sprawdż tu
    Zakładam, że strop wytrzyma.Ale-kiedyś pomagałem przesunąć bardzo ciężką szafę.Na
    drewnianej podłodze stała ponad pól wieku.Przesuwaliśmy ją przez środek
    pokoju.podłoga sie zauważalnie ugięła.Po przesunięciu szafy na miejsce docelowe
    podłoga została ugięta...
    Pozdro. abomito