  • Data: 2012-02-18 19:18:28
    Temat: Re: Obowiązek odśnieżania posesji.
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-02-17 13:31, Robert G wrote:
    > Tak jednak nie jest, bo jest idiotyczne prawo, które wprowadził zdaje
    > się któryś z rządów po 2000 roku - ale tu nie jestem pewien.

    I słusznie, że masz wątpliwości bo wprowadzono to w 1921 roku.

    Konkretnie rozporządzeniem Naczelnego Nadzwyczajnego Komisarza do Spraw
    Walki z Epidemjami z dnia 10 czerwca 1921 r. wydanym w porozumieniu z
    Ministrem Spraw Wewnętrznych w przedmiocie utrzymania porządku w domach
    na dziedzińcach, chodnikach i jezdniach w gminach miejskich ;-)

    BTW, obowiązek sprzątania chodników (gminnych) nie jest specyficzny dla
    Polski. Powiedziałbym nawet, że jest dość powszechny w świecie.

    Piotrek