  • Data: 2012-02-19 08:42:04
    Temat: Re: Obowiazek od?nie?ania posesji.
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris napisał:

    > Przyjrzyj się mieszkańcom takiego osiedla tzw. "trzeźwym okiem" czasami
    > to zmienisz zdanie

    Tzw. 'trzeźwe oko', to rzecz baaardzo względna i jak kto ma swoje
    widzimisię, to już go nie przerobisz.
    Dla mnie logiczniejsze byłoby - co już pisałem - gdyby chodnik był
    odśnieżany w całości przez jeden podmiot - byłoby dużo taniej, nawet
    gdyby każdy z właścicieli przyległych posesji miał te kilkadziesiąt
    złociszy rocznie za to zapłacić, a chodnik byłby do użytku w całości,
    nie jak jest teraz - idziesz po szachownicy.

    Musiałaby to regulować jednak jakaś mądra ustawa, bo ludzie z własnej
    woli na coś takiego nie pójdą...

    pozdrawiam
    Robert G.