  • 21. Data: 2009-02-12 23:43:20
    Temat: Re: Ocena projektu
    Od: "Ulf" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Ulf" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gn2c22$vn0$1@news.ds.pg.gda.pl...

    > Użytkownik "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu-uu> napisał w
    > wiadomości news:gn27gu$7m7$1@news.onet.pl...

    > 2 m to nie taki waski :P Jednak jest bardzo dlugi i efekt moze byc
    > nienajlepszy, zastanowilbym sie nad zrobieniem (albo powiekszeniem,
    > kosztem korytarza) pokoju na koncu korytarza, albo jakies garderoby.

    Jeszcze tylko jedna uwaga - pomysl okazal sie wg mnie bardzo dobry, tylko
    moze szkic niewiele mowi. Jezeli chcesz postawic na bardzo duza przestrzen
    to dorob duzo duzych okien (tak jak jest na tym obrazku co umiesciles)

  • 22. Data: 2009-02-13 00:42:21
    Od: a...@g...com

    On 12 Lut, 21:38, usrobo <u...@o...pl> wrote:

    > stodola

    Krotko i zwiezle :D
    Odezwij sie na gg gadzie bo chce o cos spytac :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 23. Data: 2009-02-13 07:51:46
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Ulf <d...@w...pl> wrote:

    > Zabiegowe to takie, ktore maja podest posredni, czyli to
    > pomiedzy
    > dwoma biegami schodow.

    Odwrotnie, zabiegowe takiego podestu (spocznika) nie mają.

    J.

  • 24. Data: 2009-02-13 08:26:01
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik Ulf napisał:

    > Zabiegowe to takie, ktore maja podest posredni, czyli to pomiedzy dwoma
    > biegami schodow.

    Serio ? Kurcze, to ja cały czas żyłem w przeświadczeniu, że nie mają.

    pzdr.
    rafał

  • 25. Data: 2009-02-13 12:07:52
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Sebo z Bogdanca wrote:

    > http://i680.photobucket.com/albums/vv166/bustax/Proj
    ekt.jpg

    już wiem co przypomina mi góra
    góra to piętro w hotelu ;]

    podrzyj to i zacznij od początku....
    dom energooszczędny tak - ale musi być jakieś jajo -

    http://www.archipelag.pl/projekty-domow/maksymilian-
    ii/

    --
    pozdrawiam

  • 26. Data: 2009-02-13 13:47:09
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu-uu> napisał w
    > wiadomości news:gn260v$31f$1@news.onet.pl...

    > Zabiegowe to takie, ktore maja podest posredni, czyli to pomiedzy dwoma
    > biegami schodow.

    a ja 20 lat myslalem ze nie maja...
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 27. Data: 2009-02-13 13:53:57
    Od: "AMO" <a...@o...pl>

    > Użytkownik "Ulf" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a ja 20 lat myslalem ze nie maja...

    a ja mam schody zabiegowe i podest mają...

  • 28. Data: 2009-02-14 22:54:24
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Odnosnie tego co napisales powyzej to przegladam glownie www.trendir.com i
    > www.contemporist.com i tam jest sporo ciekawych rozwiazan.
    > Jesli chodzi o ceny to wiem jak jest... Trzeba byc przygotowanym na
    > wszystko. ;-)

    Nie napisałes najważniejszego- jaki masz budżet/zdolnośc kredytową;)) na
    inwestycje. Bo marzenia nie kosztują nic, jednak realna inwestycja to już
    realne wydatki. A rozwiązania które sobie wymarzyłeś sa wysokobudżetowe.

    Kris