  • 1. Data: 2009-09-06 09:03:22
    Temat: Ocieplać czy nie ocieplać strop garażu?
    Od: Meehoo <m...@B...pl>

    Witam,

    sytuacja przedstawia się następująco: jest sobie segment, w bryle
    segmentu garaż, który lekko - na jakieś 1,5-2 metry wystaje poza bryłę
    budynku. Garaż jest ogrzewany, tzn jest w nim grzejnik :-), poprzedniej
    zimy panowała w nim temperatura mniej więcej +5st. W garażu jest
    podwieszony sufit, z takich płyt 60x60, jak w biurach (nie wiem jak to
    fachowo się nazywa), na tym podwieszanym suficie leżą sobie pasy wełny,
    którą deweloper położył zapewne "dla świętego spokoju" - nie sprawdzałem
    jaka temperatura panuje powyżej tego podwieszanego sufitu. Nad garażem
    znajduje się sypialnia, na podłodze sypialni leży sobie parkiet 22mm.
    Strop pomiędzy garażem a sypialnią zbudowany jest z bloczków terriva.

    Pytanie brzmi: czy warto przykleić coś do stropu od strony garażu, aby
    poprawić ocieplenie stropu? Czy ma to sens? Jeżeli tak, to czym
    najlepiej to ocieplić? Styropian czy wełna?

    Dziękuję z góry za odpowiedzi i zainteresowanie :-).

    Meehoo

  • 2. Data: 2009-09-06 09:07:59
    Temat: Re: Ocieplać czy nie ocieplać strop garażu?
    Od: Meehoo <m...@B...pl>

    Meehoo pisze:
> [...]
    > sobie pasy weĹ?ny, ktĂłrÄ? deweloper poĹ?oĹźyĹ? zapewne "dla Ĺ?wiÄ?tego
    > spokoju" - nie sprawdzaĹ?em jaka temperatura panuje powyĹźej tego
    > podwieszanego sufitu. Nad garaĹźem znajduje siÄ? sypialnia, na podĹ?odze
    > sypialni leĹźy sobie parkiet 22mm. Strop pomiÄ?dzy garaĹźem a sypialniÄ?
    > zbudowany jest z bloczkĂłw terriva.
    >
    > Pytanie brzmi: czy warto przykleiÄ? coĹ? do stropu od strony garaĹźu,
    > aby poprawiÄ? ocieplenie stropu? Czy ma to sens? JeĹźeli tak, to czym
    > najlepiej to ociepliÄ?? Styropian czy weĹ?na?
    >
    > DziÄ?kujÄ? z gĂłry za odpowiedzi i zainteresowanie :-).

    Przepraszam za kodowanie w poprzednim poście...

    --
    Meehoo

  • 3. Data: 2009-09-06 11:14:49
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Meehoo" <m...@B...pl> napisał w wiadomości

    > Przepraszam za kodowanie w poprzednim poście...
    >
    > --
    > Meehoo

    Poprzednie krzoki dopiero teraz wyszły ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2009-09-07 12:57:32
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Z punktu widzenia niepalności pomiędzy garażem, a sypialnią to raczej wełna ;-)
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-09-07 13:00:28
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 7 Wrz, 14:57, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
    > Z punktu widzenia niepalności pomiędzy garażem, a sypialnią to raczej wełna ;-)
    > JaC

    Ściana Ci spłonie?
    ;-)

  • 6. Data: 2009-09-07 18:05:40
    Od: Meehoo <m...@B...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Z punktu widzenia niepalnoĹ?ci pomiÄ?dzy garaĹźem, a sypialniÄ? to raczej weĹ?na
    ;-)
    > JaC

    Z tego co wiem to styropian też jest niepalny :P. Pierwsze i podstawowe
    pytanie brzmiało "czy" :-). Czyli czy coś to może pomóc, bo w poprzednią
    zimę trochę zimno było :-).

    Pozro

    --
    Meehoo

  • 7. Data: 2009-09-07 20:09:17
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl>

    > Z tego co wiem to styropian też jest niepalny :P. Pierwsze i podstawowe
    > pytanie brzmiało "czy" :-). Czyli czy coś to może pomóc, bo w poprzednią
    > zimę trochę zimno było :-).

    palny palny, tylko samogasnący ;)

  • 8. Data: 2009-09-07 21:25:28
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    To przyklej do sufitu i spróbuj zwykłą zapalniczką, a jak nie masz zapalniczki to
    suszarką do włosów ;-))
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2009-09-07 21:28:33
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    > w poprzednią zimę trochę zimno było :-).

    No to już sobie odpowiedziałeś.
    Ja mam podobną sytuację, garaż w bryle, nad garażem pokój, zamierzam
    ocieplić i wewn ściany garażu. U Ciebie jest chyba trochę gorzej, bo
    garaż wystaje częściowo poza bryłę i ta wystająca część stropu może
    odprowadzać dużą ilość ciepła. Wystający strop powinien być też
    ocieplony od zewnątrz.
    Adam