  • 1. Data: 2009-09-06 05:33:12
    Temat: styropian ocieplanie dachu
    Od: Łozin <j...@U...xo.pl>

    Witam
    Buduje dom z użytkowym poddaszem i z przybudowanym garażem.
    po ocieplaniu ścian zewnętrznych (styropian 15 cm) zostło mi parę paczek.
    Czy są jakies przeciwwskazania aby ocieplić tym styropianem przestrzeń
    pomiędzy krokwiami w garażu?

    jaco

  • 2. Data: 2009-09-06 07:33:58
    Temat: Re: styropian ocieplanie dachu
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łozin" <j...@U...xo.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > po ocieplaniu ścian zewnętrznych (styropian 15 cm) zostło mi parę paczek.
    > Czy są jakies przeciwwskazania aby ocieplić tym styropianem przestrzeń

    wydaje mi się ze syropian bardzo nie lubi oparów benzyny wiec trzeba by
    dobrze zabezpieczyc

  • 3. Data: 2009-09-06 11:37:00
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    nuclear2001 pisze:

    > wydaje mi się ze syropian bardzo nie lubi oparów benzyny wiec trzeba by
    > dobrze zabezpieczyc

    Myślisz, że normalne auto wydziela tyle oparów benzyny, żeby sie styro
    rozpuścil? Nie sądze.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 4. Data: 2009-09-06 20:33:00
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...pl>

    Użytkownik RudeBoy napisał:

    > Myślisz, że normalne auto wydziela tyle oparów benzyny, żeby sie styro
    > rozpuścil? Nie sądze.

    Nie napisał, może być użytkownikiem diesla - a ten jak wiadomo oparów
    benzyny nie wypuszcza.
    Poza tym każda benzyna aktualnie produkowana ma zamknięty układ paliwowy
    i nie wydostają się z niej żadne opary, chyba że jest zepsuta ;)

    Pozdrawiam !!