  • 1. Data: 2009-09-05 01:02:38
    Temat: gdzie drewno na podhalu?
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl>

    Witam
    ktoś może jest z okolic Nowego Targu i zna jakiś przyzwoity skład drewna z
    dobrymi cenami? interesują mnie elementy dachowe, krokwie, łaty itp,
    dzwoniłem do znanych mi ale wydaje mi się że cena ok 10zł za metr krokwi
    6x14 to trochę dużo... a może nie i ten region tak ma? bo widze ze np na
    allegro można już za ok 5zł za metr znaleźć takie.. tylko region nie ten ;/

  • 2. Data: 2009-09-05 08:59:06
    Temat: Re: gdzie drewno na podhalu?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    nuclear2001 napisal:
> [...]
    > allegro można już za ok 5zł za metr znaleźć takie.. tylko region nie ten ;/

    Hm, nie jest to cena nieprawdopodobna. Zerknij sobie tu:
    http://www.tartak.nekla.pl/kalkulator.php

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2009-09-05 09:27:05
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "nuclear2001" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > 6x14 to trochę dużo... a może nie i ten region tak ma? bo widze ze np na

    Ogólnie w Małopolsce (nawet Zachodniej)
    ceny do najtańszych nie należą.

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2009-09-06 07:01:07
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    nuclear2001 pisze:
    [..]
    Idź do pobliskich tartaków i popytaj o ceny nie na metry krokwi, tylko
    na kubiki... Jak powiedzą Ci ile biorą za kubik, to im przynieś kartkę z
    rozrysowanymi elementami - ile i jakich i oni Ci przetrą takie jak
    potrzebujesz. Na składach kupujesz płacąc narzut pośrednika i... musi
    być drożej, a że małopolska, szczególnie tereny podgórskie i górskie do
    tanich nie należą jeżeli chodzi o ceny drewna, to już inna sprawa. W
    każdym razie szukaj u źródeł - w tartakach, a nie na składzie i będzie z
    pewnością taniej.

    pozdr
    roberci-us