  • 1. Data: 2009-09-06 05:35:12
    Temat: styropian genderka
    Od: Łozin <j...@U...xo.pl>

    Witam
    Poproszę grupowiczów o radę.
    Warto kupować styroian na podłogi
    marki Genderka. poro go jest na allegro
    i w bardzo dobrej cenie...

    jaco

  • 2. Data: 2009-09-06 19:47:55
    Temat: Re: styropian genderka
    Od: "Mr Jones" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Łozin" <j...@U...xo.pl> napisał w wiadomości
    news:h7ve81$6qk$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Witam
    > Poproszę grupowiczów o radę.
    > Warto kupować styroian na podłogi
    > marki Genderka. poro go jest na allegro
    > i w bardzo dobrej cenie...

    Genderka ma zakład w Morawicy pod Kielcami tel 041 3114803 kom. 603663656
    (nie wiem czy jeszcze aktualne)
    ja brałem płyty PS, jakość była dobra, klejenie papy do styropianu też
    porządne, zaglądałem ostatnio - nawet się nie skurczył, chyba był
    sezonowany. Ogólnie w porządku. Niech się jeszcze inni koledzy wypowiedzą
    jak jest aktualnie bo ja kupowałem kilka lat temu, a czasy się zmieniają...
    pozdr.
    Jones

  • 3. Data: 2009-09-06 21:33:31
    Od: Robert <r...@p...wroc.pl>

    Łozin pisze:
    > Witam
> [...]
    Witam

    Ja za radą szwagra na co dzień zajmującego się ociepleniami wybrałem
    Genderkę. Nie wszystko dobrze doliczyłem i trochę musiałem dokupić w
    lokalnej hurtowni. Mieli akurat Termoorganikę. Moje subiektywne wrażenie
    - Genderka lepsza - sztywniejsza jakaś.

    pozdr
    Robert

  • 4. Data: 2009-09-08 07:13:04
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    Użytkownik "Łozin" <j...@U...xo.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Dobra cena = kiepska jakosć.
    Niestety dobry styropian musi kosztowac.
    Swisspor, Termoorganika. Austrotherm. Tego szukaj.

    pozdr
    p.