  • Data: 2012-10-16 22:28:01
    Temat: Re: Ocieplanie fundamentow
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 16 października 2012 21:56:07 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Z izolacja pozioma jest tak, ze niestety ale nigdy dosc.

    Izolacja pozioma oddzielająca fundament od ścian jakiś tam sens ma. Pisałem że nie
    dawalbym drugi raz izolacji na chudziak.

    > Kiedys Krzemo przekonywal grupe, ze woda przez beton moze byc podciagana
    >
    > kapilarnie raptem kilkadziesiat cm. Niestety to nie jest prawda.

    Pamiętam ten wątek.jednak moje obserwacje potwierdzają że Krzemo miał racje
    Pisałem wyżej o domu z 1968 roku stojącego praktycznie w wodzie bez izolacji i nic
    nie podciąga. Ale niekoniecznie tak jest zawsze i wszędzie. tu by Tornad coś
    sensownego napisał ale znikł jakis czas temu;)

    A to napewno