  • Data: 2016-12-02 14:27:18
    Temat: Re: Ocieplanie piana PUR - grubosc
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-02 o 13:58, gobo pisze:
    > Hej,
    > U mnie oczywiscie bedzie wentylacja mechaniczna. Wlasnie dzis weszla
    > ekipa i klada rury na strychu. Rekuperator przenioslem ze strychu do
    > pomieszczenia nad garazem

    Ogrzewane?

    - nie chce wlazic co miesiac, by wymieniac
    > filtry na strych.

    ??? Wymiana filtrów to pewnie raz na rok, ewentualne przedmuhcanie
    filtrów sprężonym powietrzem - raz na kwartał max.

    Dodatkowo odpadnie mi problem z przemarzaniem
    > rekuperatora.

    Przemarzanie będzie zawsze, albo cały reku jeśli w pomieszczeniu
    nieogrzewanym, albo wymiennik - jeśli w ogrzewanym :)

    --
    Pete