  • Data: 2016-12-05 09:50:02
    Temat: Re: Ocieplanie piana PUR - grubosc
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 4 grudnia 2016 22:33:08 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > A masz coś konstruktywnego do dodania czy tylko się wp.... między wódkę
    > a zakąskę?

    mam - czym ogrzewasz dom? Prądem? Nie - bo to z drogo. A ta grzałka w reku w efekcie
    tez daje taki efekt. Droga kWh wrzucona w reku powoduje ze tancza zródło energii jej
    nie da.
    Dlatego jest sie czym przejmowac. Lisciasty ma sluszny kierunek zamienic grzalke
    elektryczną na wymiennik pędzony pompą ciepła.

    b.