  • Data: 2017-11-14 23:08:10
    Temat: Re: Ocieplanie starego, niedogrzewanego budynku
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-12 o 22:32, gobo pisze:
    > Pewnie tym kieruja sie budowlancy w programach, ale ja jestem ogolnie
    > przerazony. Grzyb, plesn, wilgoc - zero osuszenia, pracy z fundamentami,
    > tylko okladanie trupa ladna elewacja.
    Właśnie ciekaw jestem, czy po takim ociepleniu, normalnym grzaniu i
    wentylowaniu, takie ściany przeschną, czy raczej wszystko zgnije, z
    wełną mineralną i elewacją włącznie ;-)

    > Chcialbym zobaczyc ten dom za 2-3 lata.
    Też jestem ciekaw stanu po czasie, choć obawiam się, że nie sam dobór
    technologii, czy szybkość/dokładność przeprowadzanych prac będzie miała
    kluczowe znaczenie. Jeśli ludzie przez lata mieszkali w warunkach jakie
    czasem są pokazywane, to świadczy, że poza brakiem kasy mieli jeszcze
    dwie lewe ręce i to nie tylko do remontów, ale choćby sprzątnięcia, a
    takimi rękami to każdy dom można doprowadzić do ruiny.

    Maciek