    From: "rageofhonor" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Oczko wodne dostało dziwnego koloru wody.
    Date: Wed, 24 Jun 2015 00:51:50 +0200

    news:mma5qp$n6q$1@dont-email.me...
    > "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote in message

    > Jeśli 1.06 to pierwszy czerwca to znaczy że świeżutkie...
    > A więc przechodzi przez cykle rozwoju takie jak opisane we wszystkich
    > książkach i poradnikach dla zakładających oczka wodne - czytałeś coś?
    > Jeśli mleczne, nie zielone, to pewnie wykwit pierwotniaków...
    > Szybko się skończy i może przyjść faza glonów zielonych.
    > Warto chyba sięgnąć po jakiś dobry poradnik zanim zrobisz nerwowe ruchy.

    Jak na razie wsadziłem trochę roślin. Jednak rzesy bym raczej nie chciał
    mieć w nim bo to podobno szybko się rozrasta i potem się ciężko jest tego
    pozbyć a na dodatek nie za ciekawie wygląda jak tego jest za dużo.

    Nie wiem czy nie spowodowałem tego sam bo wcześniej chciałem filtrem
    kubełkowym odfiltrować ewentualne pozostałości po zaprawie cementowej larwy
    komarów itd który stał od 2007 roku w szafie. Może były w nim jakieś
    przerwalniki glonów z akwarium.

    Mam wrażenie że woda którą zabraałem do domu się trochę sklarowała. Chyba że
    to tylko osad z wypłukanej ziemi po ostatnich deszczach.

    Co masz na myśli nerwowe ruchy? Na co mam się jeszcze nastawić?