eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domOd czego zacząć remont mieszkania? W jakiej kolejności wykonywać prace? › Re: Od czego zacząć remont mieszkania? W jakiej kolejności wykonywać prace?
    From: GK <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Od czego zacząć remont mieszkania? W jakiej kolejności wykonywać
    prace?
    Date: Fri, 24 Apr 2009 15:41:50 +0200

    Bajbus13 pisze:

    > Zacznij od wymiany i remontu instalacji (jesli juz).
    > Jesli masz przygotowane podstawy (w scianach nie bedziesz nic wiecej robil)
    > to zacznij od
    > przedpokoju - najwiekszy syf bedzie sie roznosil do wszystkich pokoi.
    > Po tem mozesz spokojnie juz robic kazdy oddzielnie i zamykac go wedle
    > potrzeb.
    > Oczywiscie jesli futryny i drzwi do wymiany - to tez przy tej czesci.
    > Pozniej lazienaka i kuchnia a na koncu pokoje.
    > Jak bedziesz robil instalacje to dorzuc sobie troche kabelkow (RTV+UTP
> [...]

    Witam,
    Dzięki za sugestie. O taką poradę mi dokładnie chodziło. Chociaż mam
    wątpliwość odnośnie kolejności, najpierw przedpokój później pokoje. Jak
    zacznę od przedpokoju - faktycznie brud się rozniesie po reszcie
    mieszkania. Ale jak już skończę przedpokój i będę robił któryś z pokoi,
    brud i kurz będzie wracał do przedpokoju, który już jest zrobiony.
    Również materiały i narzędzia będą walały się po przedpokoju.
    Nie lepiej najpierw zrobić pokój, potem go zamknąć i wtedy zająć się
    przedpokojem?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz