eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domOd czego zacząć remont mieszkania? W jakiej kolejności wykonywać prace? › Re: Od czego zacząć remont mieszkania? W jakiej kolejności wykonywać prace?
    From: "Bajbus13" <b...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Od czego zacząć remont mieszkania? W jakiej kolejności wykonywać
    prace?
    Date: Mon, 27 Apr 2009 13:33:02 +0200

    > Dzięki za sugestie. O taką poradę mi dokładnie chodziło. Chociaż mam
    > wątpliwość odnośnie kolejności, najpierw przedpokój później pokoje. Jak
    > zacznę od przedpokoju - faktycznie brud się rozniesie po reszcie
    > mieszkania. Ale jak już skończę przedpokój i będę robił któryś z pokoi,
    > brud i kurz będzie wracał do przedpokoju, który już jest zrobiony. Również
    > materiały i narzędzia będą walały się po przedpokoju.
    > Nie lepiej najpierw zrobić pokój, potem go zamknąć i wtedy zająć się
    > przedpokojem?
    > Pozdrawiam,
> [...]
    Napisalem z wlasnego (podwojnego) doswiadczenia.
    Jesli bedziesz robil na raty - to przedpokoj pozwoli Ci pozniej normalniej
    funkcjonowac.
    Ja zawsze wole zrobic najgorsze na poczatku, a pozniej (jak juz tez checi
    nieco opadna) robic reszte.
    Co do wracania brudu to nie powinien wracac - jesli dobrze zabezpieczysz-
    wszystko kwestia starannosci w zabezpieczeniu wej/wyj.
    Oczywiscie w niewielkim stopniu podloga bedzie zabrudzona, ale to naprawde
    minimalnie w porownaniu do reszty.
    Dodatkowo jak nie bedziesz mial cisnienia na szybkie wykonczenie, to mozesz
    sobie co roku robic po pokoju.
    A wchodzac do mieszkania bedzie tez zupelnie inne wrazenie.
    Powodzenia
    Bajbus13