eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domOd czego zacząć remont mieszkania? W jakiej kolejności wykonywać prace? › Re: Od czego zacząć remont mieszkania? W jakiej kolejności wykonywać prace?
    From: "Bajbus13" <b...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Od czego zacząć remont mieszkania? W jakiej kolejności wykonywać
    prace?
    Date: Mon, 27 Apr 2009 14:54:11 +0200

    > Oczywiście wiele zależy od kultury pracy. Mimo wszystko warto wszystkie
    > brudne prace zrobić na początku, niezależnie od tego, w którym są do
    > zrobienia (ot, choćby wspomniane szlifowanie nierówności podłogi).
    > Kładzenie kafelek osobiście zaliczam do "prac brudnych".

    Zgadzam sie w 100% - brudne w pierwszej kolejnosci.Jesli musi byc cos
    prute/ciete/szlifowane to jako pierwsze.
    Ja wyszedlem z zalozenia ,ze lazienki sa juz zrobione- bo bez tego nie mozna
    normalnie funkcjonowac.
    Jesli mialby wybierac korytarz czy pokoje to wybiore korytarz. Pokoje na
    samym koncu
    Pzdr
    Bajbus13