  • Data: 2017-05-20 21:51:53
    Temat: Re: Odchwaszczenie trawnika
    Od: Majka <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 20 maja 2017 19:24:26 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Kiedyś po entym koszeniu mieliśmy kwitnące stokrotki wysokości
    > centymetra, cwane są :>

    Centymetrowe stokrotki są do zaakceptowania, bo nie wystają z trawy.
    Natomiast irytują mlecze (mniszki), których kwiatostany rano potrafią wznieść się
    10-20 cm ponad równo skoszony "trawnik".

    Trawnik ujęłam w cudzysłów, bo nie walczę o nic takiego - łąki po obu stronach mojej
    działki dają tyle materiału siewnego, że poddałam się, i zamiast trawnika mam ...
    łąkę, którą równo i regularnie koszę. Szkoda mojego czasu i sił.

    (Ale prawdziwe, zadbane, soczyście zielone trawniki też podziwiam).

    Majka