  • Data: 2016-02-11 09:51:50
    Temat: Re: Odkurzacz Centralny
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 11 lutego 2016 09:47:20 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:
    > Podczepię się do wątku, czy ktoś wie jak pożenić
    > odkurzacz centralny z wentylacją mechaniczną?

    Bez przesady, to co wypompujesz z domu to wpadnie sobie oknami jak przy
    went. grawitacyjnej - ile tego bedzie? Jak czesto i dlugo odkurzasz?
    Ja odkurzam co 3 dzien parter i raz na tydzien poddasze. Parter 15 minut,
    przy jednostce ~250m3/h wypompuje w tym czasie 60m3 powietrza, czyli 1/15
    kubatury calego domu :)

    Nie warto nawet nad tym myslec ;)
    pozdr.

    --