  • Data: 2021-06-07 12:57:56
    Temat: Re: Odkurzacz bezworkowy
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W bezworkowym, który mamy przeszkadza mi:
    - brak regulacji mocy (obrotów silnika);
    - hałas większy, niż w dobrym workowym (tej samej marki);
    - słaba odporność na wciągnięte folie, torebki, tasiemki (to wszystko owija się wokół
    rdzenia - "przecież pusty, a nie ciagnie",
    kobicie nie wytłomaczysz ;))
    - babranie się w śmieciach (ostatnio sypię do kibla i spuszczam).
    Chciałem wyłącznie z uwagi na dzieci (zabawki) - bo jednak babranie w wydalinach
    bezworkowego jest przyjemniejsze, niż rozpruwanie
    worka ;)).