  • Data: 2018-01-02 20:02:14
    Temat: Re: Odkurzacz unijny;)
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 2 Jan 2018 16:08:30 +0100, Piotrek napisał(a):

    > Użyłem może ze 3 razy. Z takiego mianowicie powodu, że za zamiatanie
    > nogą do szufelki to mnie żona karci. Tak więc jak się nasyfi to i tak
    > trzeba iść po szczotkę. A jak idzie po szczotkę, to równie dobrze można
    > przynieść (ewentualnie krótszą) rurę, którą się obsłuży dużo bardziej
    > skutecznie to, co trzeba sprzątnąć.

    Zależy gdzie masz szczotkę, a gdzie rurę. Bo w kuchni ta szczotka z reguły
    jest pod ręką, więc chwytasz, dajesz z kopa w szufelkę, zamiatasz, dajesz
    znów z kopa i chowasz szczotkę. Wszystko na stojąco.

    Możesz też iść przez pół domu po rurę, przytargać, rozwinąć, złączyć ze
    ssawką, schylić się, podłączyć, zebrać co trzeba, schylić się, odłączyć,
    rozłączyć, zwinąć, zanieść, wrócić. Ale co kto lubi ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl