  • Data: 2018-01-02 19:58:20
    Temat: Re: Odkurzacz unijny;)
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 2 Jan 2018 07:38:17 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Jak 8 lat mieszkamy to już ustawienie gratów było zmieniane w salonie w sypialni i
    w pokoju córki
    > Robienie więc jakiejś aranżacji wnętrz na etapie budowy uważam za nieporozumienie.

    A ja wręcz przeciwnie - od tego należy zacząć i od razu dobrze przemyśleć.
    Wówczas pozbywasz się większości problemów na tym ostatnim etapie, bo już
    wiele miejsc jest odpowiednio przygotowanych, przewody wyprowadzone tam,
    gdzie nie przeszkadzają, odległości wymierzone, itd. Warunek jest jeden -
    konsekwencja, a nie zmiana zdania co 5 minut. Myjk ma słuszne podejście ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl