    From: s_13 <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Odprowadzenie deszczowki
    Date: Wed, 11 May 2011 11:50:35 -0700 (PDT)

    > Co nie zmienia faktu, że geodeta będzie miał obowiązek zaewidencjonować
    > wylot ze wszelkimi tego późniejszymi konsekwencjami ;-)

    o ile go znajdzie...:-)
    BTW ja bardziej obawiałbym się upierdliwych sąsiadów (jeśli takich
    masz), którzy doniosą gdzie trzeba, ze zwykłej ludzkiej zawiści...
    w mojej wsi sąsiad wyprowadził rynny za podmurówkę płotu, na gruntową
    drogę...
    teraz narzeka, że po deszczu nie może pieszo wejść przez furtkę, bo
    kałuże olbrzymie stoją, przyszedł do mnie, sołtysa, żebym w gminie
    interweniował o stan drogi... nic mu nie odpowiedziałem... :-)

    pozdrawiam
    s_13