  • Data: 2014-11-12 16:10:45
    Temat: Re: Odszkodowanie za zalenie mieszkania
    Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-12 o 15:45, Kris pisze:
    > Ale być może sąsiad ma OC i wtedy można otrzymać odszkodowanie z jego OC.

    oczywiście, ale przede wszystkim może ze swojego - i nie czekać na tego
    drugiego. Jak ten drugi to jakieś g...no a twój jest sensowny - to
    wycena szkody może być dramatycznie różna.

    głównie odnosiłem się do wątpliwości wowa, że "płaci za ubezpieczenie i
    nie może iść do swojego ubezpieczyciela jak mu ktoś mieszkanie zaleje"
    (a może) i komentarz mastiego, że jego (poszkodowanego) ubezpieczyciel
    nie ma nic do tego, że jemu (ubezpieczonemu) ktoś zalał mieszkanie (a ma)

    to wybór poszkodowanego, jak chce sprawę załatwić - wg mnie warto z OC
    sprawcy, a dopiero jak są jakieś jaja, uderzyć do swojego, byleby tylko
    terminów na zgłoszenie szkody nie przekroczyć

    Sierp