  • 1. Data: 2014-11-10 15:59:25
    Temat: Odszkodowanie za zalenie mieszkania
    Od: Janusz Wo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Szanowni Grupowicze!
    Sąsiad zalał moje mieszkanie. Jest ubezpieczony w firmie A. Ja mam
    zalane przez tego sąsiada mieszkanie. Jestem ubezpieczony w firmie B.
    Agent z firmy A (tej od sąsiada) umawia się ze mną na oglądanie strat i
    zaczyna mi opowiadać, że mam nie kontaktować się z moją firmą (firma B)
    w sprawie tego zalania. O co mu chodzi?
    Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam - Janusz Wo

  • 2. Data: 2014-11-10 16:33:32
    Temat: Re: Odszkodowanie za zalenie mieszkania
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 10 listopada 2014 15:59:26 UTC+1 użytkownik Janusz Wo napisał:
> [...]
    > w sprawie tego zalania. O co mu chodzi?
    > Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam - Janusz Wo

    Co Twój ubezpieczyciel ma wspólnego z zalaniem? Nic. To po co chcesz się z nim
    kontaktować?

  • 3. Data: 2014-11-11 20:27:12
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    ps.com...

    Co Twój ubezpieczyciel ma wspólnego z zalaniem? Nic. To po co chcesz się z
    nim kontaktować?

    I to jest właśnie na głowie. Płace mojej czy tamtej ubezpieczalni?
    Wojtek

  • 4. Data: 2014-11-11 20:47:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    wowa wrote:

> [...]
    > nim kontaktować?
    >
    > I to jest właśnie na głowie. Płace mojej czy tamtej ubezpieczalni?

    sowjej płacisz za ubezpieczenie OC. Czyli działające gdy ty komuś
    zrobisz krzywdę. Co ona ma do tego, że Ciebei ktoś zalał?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2014-11-11 21:10:30
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 11 listopada 2014 20:27:06 UTC+1 użytkownik wowa napisał:
> [...]
    > nim kontaktować?
    >
    > I to jest właśnie na głowie. Płace mojej czy tamtej ubezpieczalni?
    Swojej płacisz za coś innego niż zalanie przez ubezpieczonego sąsiada.

  • 6. Data: 2014-11-12 08:22:50
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    il.me
    *masti* napisał(-a):

    > sowjej płacisz za ubezpieczenie OC. Czyli działające gdy ty komuś
    > zrobisz krzywdę. Co ona ma do tego, że Ciebei ktoś zalał?

    Nie musi mieć, ale może. Likwiduje szkodę po zalaniu ze swojego
    ubezpieczenia, a ubezpieczalnia regresem niech się szarpie ze sprawcą.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2014-11-12 11:41:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 listopada 2014 15:59:26 UTC+1 użytkownik Janusz Wo napisał:

    > Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam - Janusz Wo
    Możesz dostać odszkodowanie z polisy OC sąsiada lub odszkodowanie ze swojej polisy a
    Twój ubezpieczyciel wystąpi z regresem do sąsiada/jego ubezpieczyciela.

  • 8. Data: 2014-11-12 14:12:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Big Jack wrote:

    > W wiadomości
    il.me

    > Nie musi mieć, ale może. Likwiduje szkodę po zalaniu ze swojego
    > ubezpieczenia, a ubezpieczalnia regresem niech się szarpie ze sprawcą.

    ze swojego OC? a niby czemu ubezpieczyciel miałby to robić?

  • 9. Data: 2014-11-12 15:30:23
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2014-11-11 o 20:47, masti pisze:

    > sowjej płacisz za ubezpieczenie OC. Czyli działające gdy ty komuś
    > zrobisz krzywdę. Co ona ma do tego, że Ciebei ktoś zalał?

    co wy piszecie w ogóle...
    gość ma ubezpieczone mieszkanie, zakładam, że nie kupił samego OC (które
    jest najczęściej opcją) ale po prostu ma ubezpieczone mieszkanie m.in.
    od zalania
    nie musi go obchodzić, czy sąsiad ma ubezpieczenie czy nie - może
    skontaktować się ze swoim ubezpieczycielem, i jego (poszkodowanego)
    ubezpieczyciel wypłaci odszkodowanie

    a to, skąd ubezpieczyciel potem ściągnie kasę (czy od właściciela który
    szkodę zrobił czy od jego właściciela) to już ubezpieczyciela problem

    jedynym minusem, to jak mi się wydaje, szkoda zostanie zaliczona i
    będzie brana pod uwagę przy ponownie wyliczanej składce

    po prostu zadzwonić trzeba do ubezpieczyciela (swojego) i zapytać jak
    sprawa wygląda i się poradzić - od tego są

    Sierp

  • 10. Data: 2014-11-12 15:45:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 12 listopada 2014 15:30:21 UTC+1 użytkownik Sierp napisał:
> [...]
    > od zalania nie musi go obchodzić, czy sąsiad ma ubezpieczenie czy nie - może
    > skontaktować się ze swoim ubezpieczycielem, i jego (poszkodowanego)
    Ale być może sąsiad ma OC i wtedy można otrzymać odszkodowanie z jego OC.
    > jedynym minusem, to jak mi się wydaje, szkoda zostanie zaliczona i
    > będzie brana pod uwagę przy ponownie wyliczanej składce
    Dlatego m.in warto wystąpić o odszkodowanie z OC sąsiada