    From: Sierp <s...@n...netgrr>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Odszkodowanie za zalenie mieszkania
    Date: Wed, 12 Nov 2014 15:30:23 +0100

    W dniu 2014-11-11 o 20:47, masti pisze:

    > sowjej płacisz za ubezpieczenie OC. Czyli działające gdy ty komuś
    > zrobisz krzywdę. Co ona ma do tego, że Ciebei ktoś zalał?

    co wy piszecie w ogóle...
    gość ma ubezpieczone mieszkanie, zakładam, że nie kupił samego OC (które
    jest najczęściej opcją) ale po prostu ma ubezpieczone mieszkanie m.in.
    od zalania
    nie musi go obchodzić, czy sąsiad ma ubezpieczenie czy nie - może
    skontaktować się ze swoim ubezpieczycielem, i jego (poszkodowanego)
    ubezpieczyciel wypłaci odszkodowanie

    a to, skąd ubezpieczyciel potem ściągnie kasę (czy od właściciela który
    szkodę zrobił czy od jego właściciela) to już ubezpieczyciela problem

    jedynym minusem, to jak mi się wydaje, szkoda zostanie zaliczona i
    będzie brana pod uwagę przy ponownie wyliczanej składce

    po prostu zadzwonić trzeba do ubezpieczyciela (swojego) i zapytać jak
    sprawa wygląda i się poradzić - od tego są

    Sierp