  • 1. Data: 2014-11-05 10:33:38
    Temat: Kuchenka elektryczna - wymiana kontrolki gorąca
    Od: michael <m...@n...eu>

    Witam
    Wymieniał ktoś z was żarówke - kontrolke "gorąca" w kuchence
    elektrycznej ? Jedna mi się spaliła. Kuchenka to amica
    Czy sa tam zwykłe żarówki do kupienia w sklepach i czy ciężko samemu to
    wymienic ?

  • 2. Data: 2014-11-05 12:28:13
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2014-11-05 10:33, michael pisze:
> [...]
    > elektrycznej ? Jedna mi się spaliła. Kuchenka to amica
    > Czy sa tam zwykłe żarówki do kupienia w sklepach i czy ciężko samemu to

    Wow, kontrolka gorąca. Masz dzieci? Pytam poważnie.

  • 3. Data: 2014-11-05 14:22:38
    Od: michael <m...@n...eu>

    > Wow, kontrolka gorąca. Masz dzieci? Pytam poważnie.

    No tak to się nazywa
    Nie

  • 4. Data: 2014-11-05 15:09:24
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-11-05 14:22, michael pisze:

    > No tak to się nazywa
    > Nie
    i po co pytałeś, będziesz teraz się tłumaczył ćwokom, tutaj sami
    flachowcy, nie pogadasz.

  • 5. Data: 2014-11-05 18:24:03
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-11-05 o 15:09, Dawid pisze:

    > i po co pytałeś, będziesz teraz się tłumaczył ćwokom, tutaj sami
    > flachowcy, nie pogadasz.

    Mógł chociaż podać co to za wynalazek, bo ja mam kontrolkę ale to kurde
    wyświetlacz cały jest z zegarkiem i innymi. A taką z osobną to nie
    widziałem. I żeby się jeszcze spaliła, w dobie LED'ów, które to już w
    radiu z 1976 roku mam.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2014-11-05 21:01:12
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-11-05 o 18:24, Irokez pisze:

> [...]
    > wyświetlacz cały jest z zegarkiem i innymi. A taką z osobną to nie
    > widziałem. I żeby się jeszcze spaliła, w dobie LED'ów, które to już w

    A może to chodzi o termoparę? Ale termopara się spaliła?

  • 7. Data: 2014-11-06 07:40:54
    Od: michael <m...@n...eu>

    Podobna kuchenka do tej :

    http://tnij.org/jm32nl3

    I na dole po środku są 4 kropki, palą się wtedy kiedy palnik jest
    jeszcze gorący i jedna nie świeci

  • 8. Data: 2014-11-06 08:23:22
    Od: Robson <r...@...pl>

    > No tak to się nazywa
    > Nie

    Ok, to możesz grzebać przy prądzie, nie masz kim się opiekować. Wymontuj
    i jedź do sklepu elektronicznego i pokaż co ci trzeba. W różnych
    modelach może być różnie, ja mam neonówki, ale widziałem też LEDy.