  • 1. Data: 2014-11-07 08:49:23
    Temat: Boazeria - zrywac czy zostawic ??
    Od: dziubeks <d...@n...eu>

    Mam na oku dom budowany w latach 90-tych i jest w nim boazeria - bardzo
    ładna. Czy jest sens ja zrywać, znajomi mowia ze jest juz nie modna, ale
    gdzies czytalam ze znowu wraca na nia moda.

  • 2. Data: 2014-11-07 09:12:54
    Temat: Re: Boazeria - zrywac czy zostawic ??
    Od: bbjk <a...@b...cc>

    W dniu 2014-11-07 08:49, dziubeks pisze:
    > Mam na oku dom budowany w latach 90-tych i jest w nim boazeria - bardzo
    > ładna. Czy jest sens ja zrywać, znajomi mowia ze jest juz nie modna, ale
    > gdzies czytalam ze znowu wraca na nia moda.

    Nie pytaj mody, ani znajomych, tylko siebie.
    Podoba się? Zostaw.
    Nie? wyrzuć.
    --
    Bjk.

  • 3. Data: 2014-11-07 09:59:32
    Od: "Jankol" <b...@w...pl.pl>

    Użytkownik "bbjk" <a...@b...cc> napisał w wiadomości

    > Nie pytaj mody, ani znajomych, tylko siebie.
    > Podoba się? Zostaw.
    > Nie? wyrzuć.
    > --
    > Bjk.

    Nie jest to takie proste.
    Ani w TV, ani w radiu nie było reklamy.
    I co teraz zrobić ?
    Jak żyć ?
    Może w serialach coś zachwalali ?

  • 4. Data: 2014-11-12 01:42:37
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-11-07 09:59, Jankol pisze:
    > Może w serialach coś zachwalali ?

    Widziałem, że do łask powracają fototapety!

    A tak poważnie, to kurwa, no, niech zerwie i jebnie panele PVC. Na pewno
    będzie ładniej...

    --