    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Odwieczny dylemat: sterowanie pogodowe czy pokojowe
    Date: Wed, 20 Nov 2019 21:14:35 +0100

    On 20/11/2019 19:45, Kris wrote:
    > Bo 11 lat temu jak ten dom budowałem to byłem młody, piękny i ufny.
    > I zaufałem fachofcom którzy mi doradzili tak jak mam

    Ja zaufałem jakieś 7 lat temu i też mam podobnie. Potem dotarło do mnie
    że miarą fachowości fachowca jest beret z antenką i możliwie dogłębna
    ignorancja w każdej dziedzinie, ze szczególnym uwzględnieniem nauk
    ścisłych, poparta milionami lat doświadczenia robienia instalcji których
    się potem nie użytkuje.