  • Data: 2011-09-26 11:35:41
    Temat: Re: Ogrodzenie z sąsiadem problemy
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Wrz, 11:40, przemeq <p...@o...eu> wrote:
    > 1. Jak robi sam to koszt nie może przewyższyć kosztów firmy z fakturami
    > i rachunkami no tak na logikę ( jego koszt 77 zł za mb).
    > 2. Nie doniósł jeszcze faktur, a jak faktur ni ma, to kasy ni ma. Każdy
    > wie że odliczmy różnice z VAT przy budowie niby grosze ale zasady są

    Ogrodzenia IMHO nie odliczysz.

    > 3. Nie poinformował mnie przed rozpoczęciem budowy o kosztach np
    > robocizny jaką sobie życzy, abym podjął światłą decyzje, wiedział za ile
    > robi ogrodzenie u mnie firma i bym powiedział że te cholerne 30 m też
    > zrobią robiąc całe moje ogrodzenie. (firma mi bierze 55 zł za mb)
    > Nie lubię jak ktoś mnie stawia pod faktem dokonanym i pali gupa.

    Tak naprawde znamy tylko wersje jednej strony i wszyscy na hura
    punktuja tamtego sasiada, a jak bylo naprawde tego nikt nie wie :D
    Autor po ponad pol roku od zlamania reki nie mogl wyjsc i spytac co
    sasiad robi ? ;) No bez jaj - dlaczego nie wyszedl i nie spytal ? Moj
    kumpel obcial sobie duzego palca u nogi i po 3 tygodniach juz gral w
    pilke chociaz lekarze dawali mu 50% ze wogole "sie przyjmie" i bedzie
    chodzil, a tu po pol roku autor biedny boroczek nawet wyjsc nie
    potrafi bo se reke zlamal :) A moze to autor jest winny ? Przeciagal
    sprawe, unikal sasiada i ten sie wkur* i postawil sam ?

    Skoro nawet wyjsc pogadac jak czlowiek nie potrafi to mam obawy kto tu
    wiecej zawinil. Ale nie osadzam bo nie znam wersji drugiej strony.
    pozdr.

    --
    Adam