  • Data: 2011-09-26 11:48:47
    Temat: Re: Ogrodzenie z sąsiadem problemy
    Od: "Marek P." <q...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rozmawiaj, rozmawiaj i jeszcze raz rozmawiaj. Ni ekoniecznie płać ale może
    sąsiad sam się wycofa.
    Jak mój ojciec się z sąsiadem za jakąś pierdołę pokłócił to później nie mógł
    zrobić tarasu przy granicy, postawić garażu itp przez 30 lat. Dopiero ja z
    jego dziećmi się dogadałem. Upierdliwe to było bo naprawde robili sobie na
    złośc i nie warte było tej pierdoły.