    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ogrodzenie z sąsiadem problemy
    Date: Mon, 26 Sep 2011 15:00:25 +0200

    > Porada nie budowlana, ale może warto się zastanowić. Jak Cie stać, to
    > zapłać i powiedz ze to była ostatnia rzecz za którą mu zapłaciłeś.
    > Będziesz miał czyste sumienie, i sąsiada, który być może zacznie cię z
    > czasem szanować, a napewno antagonizmy nie przeniosą się na pokolenia.
    > Drugie wyjście jak juz powiedziałeś, poprosić go grzecznie żeby po twoje
    > pieniądze zwrócił sie do sądu. nic nie wygra, Ty nie bedziesz miał
    > sąsiada. jednak licz sie z tym, ze jak znajdzie kamień na swojej działce,
    > to go rzuci na twoja. trafi / nie trafi - loteria. Twoje dzieci bedą miały
> [...]

    Średnia radna, zobacz filmik to o mojej okolicy, po nocach nie spią przez
    tego sąsiada, niedoszłego prawnika, klawisza na emeryturce, ktory do nadzoru
    budowlanego i wszystkich innych instytucji, które moga przeprowadzać
    kontrole nasyła na sąsiadów (wszystkich a na tych wyjątkowo).
    Lepiej żyć w zgodzie, za dużo nie gadać, bo przez takiego wariata życie Ci
    może się skrócić przez stres.

    Po prostu nie warto