  • Data: 2021-01-05 23:14:25
    Temat: Re: Ogrzewanie domu
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Już to było, domek letniskowy, wiata, magistarla przesyłowa SPEC to
    > odrębne zagadnienie i nie łapie się w tym wątku.
    > Tutaj piszemy o domu z kotłownią w bryle, w którym chcemy wymienić rury
    > na "cieńsze".
    aaaa to niema dyskusji. ja myślałem ze temat ludzi którzy chodzą do
    pracy, dotyczy również firm które pracują 8 godzin - 16 godzin nikt tam
    nie przebywa i ludzi którzy mają dupny dom, ale rozumieją ze nie trzeba
    wszystkich pomieszczeń ogrzewać. jeśli wątek tyczy się teoretycznego
    siedzenia w domu za karę lub w czasach koronowirusa, gdzie każdy musi
    siedzieć w innym pokoju i pracować online - to ja się niepotrzebnie
    wtrąca. przepraszam, kłaniam się - już mnie niema. jakiekolwiek zyski z
    mniejszej ilości wody w takim przypadku są pomijalne.

    ToMasz