  • Data: 2019-07-12 19:00:02
    Temat: Re: Ogrzewanie - w co zainwestować
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > To jest płaski strop betonowy że styropianem?

    To jest płaski dach w blizniaku.
    Z czego on jest zrobiony i co jest pod spodem to srednio wiem.
    Wydaje mi sie ze to jest dach wykonany ze szlaki.

    > Z ciekawości, ile ścian jest w tej cenie? U mnie właśnie robią 375m2
    > (sic! acz mnie wyszło 390m2) za 50 kloców. :P Tynk silikon, ale nie
    > wymyślny caparol tylko "zwykły" majsterpol. Kleją na ramki, acz
    > oczywiście kręcili nosem że to bez sensu itd. ale robią. No i
    > najlepsze, chcieli mi obcinać ciepłe parapety bo mniej pieprzenia.
    > ;)

    Jakies 190 metrów.
    co to znaczy ze na ramki? (boszzzz jaki ja jestem niedoinformowany
    :))))))
    I co to są ciepłe parapety...?

    > Nie mogę odkopać tego wątku w całości, ale mignęło mi coś o pompie
    > ciepła w cycatach. Rozumiem że tam stara instalacja na kalafiorach?

    Tak, stare kalafiory, stara instalacja której nie chce ruszac.
    Podawaliscie pomysły na pompe ciepła ale były tez inne głosy ze to sredni
    pomysł i na razie bedzie gaz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,