  • Data: 2019-07-12 19:00:02
    Temat: Re: Ogrzewanie - w co zainwestować
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Tak, o ścianie. Na strop wypadałoby dać deczko
    > więcej niż na ścianę, bo tam najwięcej strat jest.

    Na strop planowałem 20 i to juz wywoływało delikatne zdziwienie o
    wykonawców. Panie, po co az tyle, mowili :)))

    > Jeśli planowałeś 15 grafitu, to daj 20 zwykłego. Unikniesz problemów
    > wykonawczych o których wspominał Budyń. Które oczywiście wystąpić
    > nie muszą, ale mogą. Jedyny mankament to głębiej osadzone okna. Jak
    > są małe to może to stanowić problem.

    > Tak jest.

    No to moze podpytam i przelicze jeszcze raz dla: 25 na dach i 20 na
    sciane? Hmm...

    Problemów z wykonawstwem specjalnie sie nie boje - ekipa sprawdzona,
    wczesniejsze wykonawstwo stoi od paru lat i nic sie nie dzieje a tez
    robione na graficie.
    Zreszta zapytam ich co sadza o zmianie na zwykły styro i w ktorym wola
    robic.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."