  • Data: 2019-07-12 21:45:45
    Temat: Re: "Ogrzewanie" wody w basenie
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Jul 2019 19:45:03 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Ktoś może mieć inny punkt widzenia. Na przykład: lubię pomachać
    > siekierką, pan doktor wciąż powtarza, że to dobre dla mojego zdrowia;
    > mam las i nie lubię jak się co w tym lesie marnuje; lubię energię
    > odnawialną, nie chcę niepotrzebnie grabić planety z jej zasobów i truć
    > przy tym innych ludzi; lubię też trzask iskier.

    Kolega przytacza tu jakieś średniowieczne koncepty. Machanie
    (jakiekolwiek) jest złe, bo męczy - dalej patrzeć nie należy. Teraz
    ludzie leniwe, lubią posiedzieć sobie w zamkniętym kartonie, zaciągając
    się tlenem z grzanej rurki. A żeby nie roztyć się zanadto skoczą raz w
    tygodniu SUVem na siłownię.

    Ja co prawda grzeję się własnoręcznie porąbanym drewnem, siano dla owiec
    koszę kosą a moje dzieci aby doznać basenu muszą wsiąść w autobus - ale
    ja głupi, uwsteczniony człowiek jestem. W moim przypadku żadne leczenie
    nie skutkuje, ale być może kolega ma jeszcze szansę z tego wyjść?

    Mateusz