    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ościeżnica regulowana czy stała ?
    Date: Tue, 14 Dec 2010 23:35:04 +0100

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ie8opd$3ld$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak to u Was wygląda ?
    >
    > Ci co mają wszędzie taką samą grubość ścianek wewnętrznych tego problemu
    > zapewne nie mają , a Ci co mają różne grubości ścianek jak sobie z tym
    > problemem poradzili ?

    Maja oscieznice regulowane niezaleznie od grubosci muru.
    W moim przypadku regulowane nie sa wiele drozsze od stalych, bo stale sa
    drewniane a regulowane nie koniecznie.

    > Nie ukrywam że za cenę drzwi "udających i to słabo" drewniane + ościeżnica
    > regulowana można kupić już drzwi całkowicie drewniane z ościeżnicą stałą

    Ja wstawilem drzwi Polskone seria Sempre. Moim zdaniem wygladaja znacznie
    lepiej jak te od stolarza o dziwo, a i cena nie powala jezeli ktos od drzwi
    oczekuje czegos wiecej jak zatkanie dziury. Po przejsciach z drzwiami Clasen
    wykonanych z tektury akceptuje wylacznie drzwi na pelnym drewnianym ramiaku.
    Okleiny nie zarysuje sie paznokciem i waza jak solidne drzwi.

    Pozdro.. TK