    From: jac <d...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ościeżnica regulowana czy stała ?
    Date: Wed, 15 Dec 2010 00:28:20 +0100

    W dniu 2010-12-14 22:49, /// Kaszpir /// pisze:
    > Witam !
    >
    > Wewnętrzne ściany w domu będą z suporeksu 24cm jak i chyba z suporeksu
    > 10 czy 12cm.

    witam

    Tak offtopicowo się zapytam, jaki jest sens robienia ścian wewnętrznych
    z betonu komórkowego? Jest on lekki i ma dobre właściwości izolacji
    termicznej co w przypadku ścian wew. ma niewielkie znaczenie natomiast
    przez to słabiej izoluje akustycznie co już znaczenie chyba ma.
    Wg. mnie lepiej zastosować coś cięższego choćby zwykłą cegłę.
    Ja mam silkę ale jeszcze nie mieszkam więc się jeszcze nie wypowiem co
    do komfortu ale murowało się to całkiem przyjemnie i szybko choć
    docinanie było trochę upierdliwe...

    pozdrawiam
    jac