    From: "/// Kaszpir ///" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ościeżnica regulowana czy stała ?
    Date: Wed, 15 Dec 2010 07:06:49 +0000 (UTC)

    > Ja mam wiekszosc drzwi wew. z oscieznicami regulowanymi w murze o
    > grubosci 25+tynk =3D ok 28cm. Wyglada super. Oprocz duzo prostszego
    > wykonczenia (zakladasz i gotowe, nie trzeba obrabiac glifow etc)
    > wyglada to na pewno lepiej!

    Ja w obecnym mieszkaniu też mam drzwi z ościeżnicami regulowanymi i też mam
    jedne drzwi o dużo szerszej ościeżnicy , tylko że mam wszędzie drzwi białe
    (Porta) ...
    Pamiętam jak kupowałem mieszkanie to przyjechali montować mi ościeżnice goście
    z serwisu producenta drzwi ;)

    No i ościeżnice regulowane są dużo droższe , ale zacząłem przeglądać i czytać
    i w przypadku ościeżnicy stałej jest dużo więcej roboty (obróbka) a efekt
    końcowy będzie gorszy ...

    U mnie drzwi będą ciemniejsze (zapewne kolor orzech) i bałem się ciemnego
    "tunelu"

    Dzięki za pomoc.

    Zdecydowałem że jednak będą to ościeżnice regulowane. Może i droższe ale
    łatwiejsze w montażu :)