    From: "4cx1000" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: P3yta indukcyjna
    Date: Fri, 1 Nov 2013 15:36:02 +0100
    <7...@g...com>
    <5272dc41$0$2165$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <l501dl$239q$1@news2.ipartners.pl>
    <d...@g...com>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:dbb15dea-7fc3-45a6-aead-1a1905f31e4d@googlegrou
    ps.com...

    > lub taki
    > http://shop.suter.ch/media/catalog/product/cache/1/i
    mage/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/4/0/40.001.203
    .jpg

    To jest właśnie ta płyta o której pisałem a ty twierdzieś że nie ma tam
    żadnej płyty.

    >Jeżeli przy jakiejś wysokości przestaje ciągnąc w dół, to kładzie się
    >pokrywkę pod skosem i dalej ciągnie
    http://www.youtube.com/watch?v=o0g0oVrJIs4

    Ale często garnek nie może stać pod przykryciem. W sytuacjach począwszy od
    choćby mieszania potrawy, dodawania składników, przypraw, skończywszy na
    specyficznej obróbce termicznej bez przykrycia.

    > Czyli że to pudło jest jednak głośne.
    Czyli jest to maksymalnie 54 dB. Niech znawcy ocenią, czy to jest głośno,
    czy nie.

    Znawcy mówią, że twój wynalazek generuje w spopsób ciągły 54dB. Jak
    wyłączysz to zero skuteczności. Nie da się też zmniejszyć ciągu na
    minimalne wartości jak w tradycyjnych okapach wiszących bo też przestaje
    działać. Tradycyjne okapy mogą generować mniej dB hałasu, gdy wybierzemy
    niższe obroty a nawet 0dB gdy zupełnie wyłączymy, przy czym nadal w sporym
    procencie będą spełniać swoją funkcję dzięki ciągowi w kominie
    wentylacyjnym.
    Inna sprawa, norma mówi o maks 65dB przy czym większość okapów z dobrej
    półki nie przekracza 52-57dB. Nawet gdyby porównać twoje 54dB do 57dB to
    zaręczam cię że 3dB różnicy w sile głosu jest tak niewielkie że większość
    ludzi nawet tego nie postrzega.

    >Ta informacja jest zapewne taki "dupochronem". Nie widziałem użytkownika,
    >który by wyłączał na czas przyprawiania a było przyprawione, bo jadłem.

    Zła odpowiedź, ale celowo zmieniająca kierunek myślenia. To też technika
    marketingowego sekciarza :)
    Powtarzam więc. Nie interesuje mnie czy wyłączał podczas przyprawiania i co
    jadłeś, lecz co się dzieje z filtrem i wnętrznościami tego urządzenia,
    które wciąga pieprz, sól i wszystkie inne suche lekkie przyprawy niczym
    odkurzacz. Potrafisz więc odpowiedzieć na to pytanie rzetelnie?

    >Wiem, że jesteś sprytny, więc się nie nabierzesz i nie kupisz :)

    Nie wierzę, Czyżbyś zaczynał powoli sam powątpiewać?