  • 11. Data: 2010-09-11 14:55:37
    Temat: Re: POLECAM - DOBRY PRODUCENT, DOBRY SPRZEDAWCA
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-11 16:52, Panslavista pisze:
    > "Marek Dyjor"<m...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Może ktoś szuka, nić nie mam - a od siebie kupowałem tam wyroby -
    > sprawdzone.
    > Przeczytaj topic. Ciekawe, mi do głowy nieprzyszłoby aby pytać, a nie
    > rozmawiać o sprzęcie. Czyżby bloker, który ma wszystko za frico?

    Dobra, tym razem ci darujemy.
    Ale jak wytrzeźwiejesz to napisz to samo
    jeszcze raz. Ale tym razem po polsku.

    --
    AW

  • 12. Data: 2010-09-11 19:33:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Panslavista wrote:

    > Rozumiem, że wysycił się rynek lokalny i szukaja odbiorców. Czy to coś
    > złego?

    jesteś tylko nieświadomy czy palisz głupa na bezczelnego bo sam wysyłasz
    spam.

    wysyłanie nie zamówionych ofert mailowych jest niezgodne z prawem.

  • 13. Data: 2010-09-11 19:34:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    AW wrote:

    > Dobra, tym razem ci darujemy.
    > Ale jak wytrzeźwiejesz to napisz to samo
    > jeszcze raz. Ale tym razem po polsku.

    ja bym był daleki od przebaczenia, bo to nie pierwszy spam jaki wysyła.

  • 14. Data: 2010-09-11 19:39:22
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    Akurat to jest forum publiczne a nie twoja skrzynka pocztowa. A jak sobie
    przypominam atakowałeś mi kiedyś kompa, to dopiero było bezprawie.

  • 15. Data: 2010-09-11 20:18:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Panslavista wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Akurat to jest forum publiczne a nie twoja skrzynka pocztowa. A jak
    > sobie przypominam atakowałeś mi kiedyś kompa, to dopiero było
    > bezprawie.

    co za przypał :)