  • 1. Data: 2010-09-09 06:51:35
    Temat: pralka automatyczna
    Od: "magda" <m...@w...pl>

    Witam
    Chciałabym kupic pralke automatyczną taka aby miał osobno ustawiany program
    i osobno usawiana temperature prania.
    Czy sa takie pralki i jaka firme polecacie?
    Z góry dziekuje za porady.
    Madzia

  • 2. Data: 2010-09-09 07:29:43
    Temat: Re: pralka automatyczna
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "magda" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > program i osobno usawiana temperature prania.
    > Czy sa takie pralki i jaka firme polecacie?

    Np. Indesit ładowany od góry - nastawy: program, tremperatura, dodatkowe
    płukanie, obroty wirowania. Temperatura i wirowanie można całkowicie
    wyłączyć

  • 3. Data: 2010-09-10 06:16:43
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    Ładowana od frontu Samsung WF8500NMW. Programy są zdefiniowane ale można
    ustawiać temeraturę i wirowanie i parę innych rzeczy. Mam od około pół roku.
    Działa bardzo dobrze.

    Tomasz