  • 1. Data: 2010-09-06 19:18:36
    Temat: Wybielac ale CZYM - bo duzo roznego do wybielania
    Od: "sam jestem" <j...@v...pl>

    Czym wybielać?
    Jak? Do proszku, sam wybielacz, do płukania?
    Jakich uzywacie wybielaczy? Co polecacie?

    Czego użyć do wybielania:
    - białych szarzejących i ciemniejących ręczników (grube frotte), piorę je
    90°
    - koszul białych kiedyś, co je można prać w 60°
    - koszul białych kiedyś, co to na metce mają 40°
    - koszul ze "stretchem", takich rozciagających się, bo te piorę na wszelki
    wypadek niezniszczenia w 30°
    - ręczniki "scierowe" kuchenne (pewnie bawełna), też je prawie gotuję na 90°

    A może to kwestia proszku? Jakich użyć by białe było białe?
    Używam żelu Persil GelSensitive oryginał z niemiec (od 20 do 95°), Vizir do
    koloru oraz Vizir do białego (30-90°) konfekcjonowane w PL.

    Że ręczniki mi szarzeją - jakoś się /z bólem/ godzę. Ale koszule wyglądają
    źle.

    Z pwodów dwóch pozwalam sobie crosspostowac ten watek na kuchnię:
    - pytam o ręczniki używane w kuchni ;)
    - na pl.rec.kuchnia chyba więcej Pań niż na pl.rec.dom, a liczę na Pań pomoc

    Pytam, bo sam jestem, i nie wiem.

  • 2. Data: 2010-09-06 20:16:07
    Od: "kiwiko" <k...@o...pl>

    Użytkownik "sam jestem" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - pytam o ręczniki używane w kuchni ;)
    > - na pl.rec.kuchnia chyba więcej Pań niż na pl.rec.dom, a liczę na Pań

    to dziwne, że szarzeją. Ja nie używam wybielaczy i nie piorę w tem. 90st.
    Może nie przestrzegasz zasady pranie białe i kolorowe osobno?
    Dzielny jesteś :)

    kiwiko

  • 3. Data: 2010-09-07 16:08:00
    Od: "E." <e...@o...pl>

    sam jestem pisze:

    > Czego użyć do wybielania:
    > - białych szarzejących i ciemniejących ręczników (grube frotte), piorę
    > je 90°

    Najlepiej wygotowac jednak w garze w proszku z dodatkiem białego vanisha.

    > - koszul białych kiedyś, co je można prać w 60°
    > - koszul białych kiedyś, co to na metce mają 40°
    > - koszul ze "stretchem", takich rozciagających się, bo te piorę na
    > wszelki wypadek niezniszczenia w 30°

    Wszystkie powyższe prać oddzielnie.
    Tzn. śnieżnobiałe oddzielnie od tych z wzorkami itp. Do każdego prania
    miarkę białego vanisha.

    > - ręczniki "scierowe" kuchenne (pewnie bawełna), też je prawie gotuję na
    > 90°

    Jak ręczniki - wrzuć do gara i wygotuj.

    > A może to kwestia proszku? Jakich użyć by białe było białe?

    Przede wszystkim to kwestia segregowania prania. Białe to białe, reszta
    to "białe" ale z kropkami, paskami, aplikacjami, błękitne itp. niefarbujące.
    Od lat tak segreguję i białe koszule, koszulki tudzież bielizna są białe
    jak nowe.

    > Używam żelu Persil GelSensitive oryginał z niemiec (od 20 do 95°), Vizir
    > do koloru oraz Vizir do białego (30-90°) konfekcjonowane w PL.

    Ja używam różnych, co to je z Niemiec od czasu do czasu przywiozę.

    E.

  • 4. Data: 2010-09-07 16:38:13
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "E." <e...@o...pl> wrote in message

    Zawsze może używać zestawu środków do prania firmy Amway.
    Wspaniałe efekty.

  • 5. Data: 2010-09-08 08:02:16
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > "E." <e...@o...pl> wrote in message
    >
    > Zawsze może używać zestawu środków do prania firmy Amway.
    > Wspaniałe efekty.

    wspaniale ceny

  • 6. Data: 2010-09-08 08:59:53
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Misiek" <p...@o...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > wspaniale ceny

    Jeżeli patrzysz na cennik. A omijasz wiedzę, że są to środki wysoko
    skoncentrowane, bierzesz łyżkę SA8 (proszek do prania) podczas aby uzyskać
    podobny efekt musisz wziąć 5 łyżek innego proszku + Calgon. To trzeba
    wypraktykować. Tym bardziej, że są odplamiacze i proszki do zamaczania,
    środki do prania odzieży niemowlecej i dziecięcej. Segregując pranie możesz
    osiągnąć optymalne wypranie przy niewielkiej ilości środków, a więc i
    kosztów.

  • 7. Data: 2010-09-08 09:21:39
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

> [...]
    > środki do prania odzieży niemowlecej i dziecięcej. Segregując pranie
    > możesz osiągnąć optymalne wypranie przy niewielkiej ilości środków, a więc
    Jassssssssssssssssssssssne...
    Srodki wysokoskoncentrowane (o tym akurat wiem). Jest rowniez w sprzedazy
    wiele innych srodkow )odplamiacze, wybielacze itp) tez w formie
    skoncentrowanej i o wiele tansze a skuteczne. NIe musze Amwayowcom nabijac
    kasy :P

  • 8. Data: 2010-09-08 11:26:58
    Od: "sam jestem" <j...@v...pl>

> [...]

    > środki do prania odzieży niemowlecej i dziecięcej. Segregując pranie
    > możesz osiągnąć optymalne wypranie przy niewielkiej ilości środków, a więc

    To ty płacisz?
    Bo do niedawna wszystkim polecales magiczne nigdy-nie-konczące-się kule
    zakupione raz za 8 złotych.

    Podobno, jak zachwalałeś, prały wszystko, wybielały, krochmaliły i
    uszlachetniały.

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

    Proszę o wsparcie
    mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

    Dziękuję za donację.

  • 9. Data: 2010-09-08 11:47:46
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "sam jestem" <j...@v...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To ty płacisz?
    > Bo do niedawna wszystkim polecales magiczne nigdy-nie-konczące-się kule
    > zakupione raz za 8 złotych.

    Nadal używam. Są w porządku.

  • 10. Data: 2010-09-13 11:07:34
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    > Jeżeli patrzysz na cennik. A omijasz wiedzę, że są to środki wysoko
    >skoncentrowane, bierzesz łyżkę SA8 (proszek do prania) podczas aby uzyskać
    >podobny efekt musisz wziąć 5 łyżek innego proszku + Calgon.

    Ale po co ten Calgon?