  • 11. Data: 2010-09-13 12:46:02
    Temat: Re: Wybielac ale CZYM - bo duzo roznego do wybielania
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Przesmiewca" <b...@o...pl> wrote in message
    news:6f1s861avg1s3l691pe7ujjt2vk2vucint@4ax.com...

    > Ale po co ten Calgon?

    Calgon to zespół chemicznych związków twrzący kompleksowe ale
    ROZPUSZCZALNE a więc nadające się do wypompowania z brudami zwiazki
    chemiczne, nie OSADZAJACE SIĘ we włóknach wraz z bgrudem związki
    powodujacy szarzenie lub żółknięcie wypranej odzieży.
    Proszek Amwaya ma te związki zamiast wypełniaczy, tanie proszki nie mają
    takowych, stąd są tanie...

  • 12. Data: 2010-09-16 08:59:20
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "Panslavista" <p...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    >powodujacy szarzenie lub żółknięcie wypranej odzieży.
    > Proszek Amwaya ma te związki zamiast wypełniaczy, tanie proszki nie mają

    Myslalem, ze naprawde masz jakis powod a nie bedziesz powtarzaj bajdy po
    producentach.
    Znaczy - bez calgonu nie idzie prac? No patrz, ile swiat tracil podczas prania dopoki
    nie wybawiono
    go Calgonem.

  • 13. Data: 2010-09-16 09:15:52
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

> [...]
    > producentach.
    > Znaczy - bez calgonu nie idzie prac? No patrz, ile swiat tracil podczas

    Używam przykładu znanych środków. Przykład byłby nieczytelny z proszkiem
    "PIERZERAZ".

  • 14. Data: 2010-09-16 10:45:44
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "Panslavista" <p...@i...pl> napisał(a):

    >Używam przykładu znanych środków. Przykład byłby nieczytelny z proszkiem
    >"PIERZERAZ".

    Znaczy - reklamy dzialaja?

  • 15. Data: 2010-09-18 18:24:37
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    > powodujacy szarzenie lub żółknięcie wypranej odzieży.
    >    Proszek Amwaya ma te związki zamiast wypełniaczy, tanie proszki nie mają

    Jesteś typowym przykładem jak można odmożdzyć reklamami. To co jest w calgonie
    jest w każdym proszku. To najtańszy składnik proszku. Drogie w proszku są środki
    zwane wybielaczami optycznymi i syntetyczne mydło. Nie można dać bardziej
    zagęszczonego mydła bo to co robi fabryka mydlą jest koncentratem. Ale można go
    dać mniej. A jak dać mniej wybielaczy optycznych i dużo tego co jest w calgonie
    to wychodzi tani proszek. Produkty firmy na A to zwyczajne buble. Wystarczy
    oderwać z nich nalepkę z polskim opisem żeby się przekonać o terminie
    przydatności który upłynął kilka lat temu. Proszek do prania który nazywasz
    koncentratem to mydło i wybielacze optyczne z małą ilością środków
    zmiękczających wodę. Te super koncentraty z firmy na A powodują odkładanie się
    kamienia w pralce. Kiedyś na próbę kol. małżonka użyła proszku z tej zachwalanej
    przez Ciebie firmy. Efekt był gorszy niż przy najtańszych proszkach.

  • 16. Data: 2010-09-18 22:37:50
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "kogutek" <k...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > zachwalanej
    > przez Ciebie firmy. Efekt był gorszy niż przy najtańszych proszkach.

    Sam nie użyłeś, tylko innego ojca syna ciotki siostrzeniec. Pocałuj mnie w
    dupę.

  • 17. Data: 2010-09-18 22:59:39
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > "kogutek" <k...@v...pl> wrote in message

    > Sam nie użyłeś, tylko innego ojca syna ciotki siostrzeniec. Pocałuj mnie w
    > dupę.

    Chciałbyś nagrodę za to że kłamałeś i wprowadzałeś innych w błąd?

  • 18. Data: 2010-09-19 10:39:04
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > można go
    > dać mniej. A jak dać mniej wybielaczy optycznych i dużo tego co jest w

    Ciekawe co piszesz. Tu o Calgonie.

    A teraz może o wybielaczach - to też są mistyfikacje? np. Wanish i podobne
    produkty?

    Potrafisz wyjaśnić podobnie sens/bezsens używania wybielaczy "chlorowych"
    lub "tlenowych"

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

    Proszę o wsparcie
    mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

    Dziękuję za donację.

  • 19. Data: 2010-09-19 11:25:33
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > produkty?
    >
    > Potrafisz wyjaśnić podobnie sens/bezsens używania wybielaczy "chlorowych"

    Nie chce mi się tłumaczyć komuś kto zbiera na psychiatrę. A tak przy okazji.
    Żeby iść do lekarza psychiatry nie trzeba mieć ubezpieczenia ani pieniędzy.
    Debilizm jest taką plagą w polskim społeczeństwie, że rząd zadecydował o
    bezpłatnym dostępie do przychodni które finansuje z pieniędzy podatników.
    Rejonizacji też nie ma. Ale jeśli jeszcze cokolwiek do Ciebie dociera to w
    dyskusji o oświetlaniu mieszkania światłem UV jest trochę o nowoczesnych
    wybielaczach. Jak by Ci było mało to jeśli nie masz bana na Googlach to sobie
    znajdziesz.

  • 20. Data: 2010-09-21 17:43:31
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dyskusji o oświetlaniu mieszkania światłem UV jest trochę o nowoczesnych
    > wybielaczach. Jak by Ci było mało to jeśli nie masz bana na Googlach to

    Ja się na pierdolca silę pisząc tak a nie inaczej w sygnaturce.
    Ty natomiast pierdolcem jesteś skończonym - bo kto normalny dyskutuje z
    sygnaturką? To jak rozmowa z telewizorem.

    Pierdolec twój tym większy i żałośniejszy, że na normalnie zadane poważne
    pytanie nie umiesz odpowiedzieć bez agresji i robienia z siebie idioty.

    Tym samym zapraszam do dyskusji z moim podpisem, znajdziesz go niżej, pod
    tymi słowy. O ile nie rozmawiasz teraz z telewizorem.