  • 1. Data: 2010-09-06 17:55:58
    Temat: ubezpieczenie domu ok 120m2
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ile płacicie za pełne ubezpieczenie od wszelkich katastrof i kataklizmów
    oraz od kradzieży?

    tak z ciekawości?

  • 2. Data: 2010-09-06 18:07:51
    Temat: Re: ubezpieczenie domu ok 120m2
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2010-09-06 19:55, Marek Dyjor pisze:
    > ile płacicie za pełne ubezpieczenie od wszelkich katastrof i kataklizmów
    > oraz od kradzieży?
    >
    > tak z ciekawości?
    540 na rok Alianz

  • 3. Data: 2010-09-07 08:07:45
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    > ile płacicie za pełne ubezpieczenie od wszelkich katastrof i kataklizmów
    > oraz od kradzieży?
    >
    > tak z ciekawości?

    Metraz nie bardzo ma znaczenie. Okreslasz wartośc domu.
    Ja w Warcie płace 270zł rocvznie. Suma ubezpieczenia 500tys.

    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-09-07 19:09:30
    Od: Artur Lipowski <l...@p...onet.pl>

    On 06.09.2010 19:55, Marek Dyjor wrote:
    > ile płacicie za pełne ubezpieczenie od wszelkich katastrof i kataklizmów oraz od
    > kradzieży?

    Jak Ci juz napisano metraż nic nie znaczy. Rozpiętośc cen, nawet dla normalnych
    (tj. nie rezydencji) domów, jest tak duża (300-2000), że podawanie konkretnych
    cen raczej nie ma sensu.
    Ważne na ile zadeklarowałeś wartość ruchomości, nieruchomości, zakres
    ubezpieczenia itp.
    Zwykle większość ceny stanowi ubezpieczenie od włamania, a to jest akurat bardzo
    różne liczone w różnych firmach.
    Dodatkowe czynniki wpływające na cenę to:
    - ogrodzenie, domofon, rolety, alarm (w tym czy ma np. powiadomienie lub
    połączenie z firmą ochroniarską)
    - czy ruchomości mają być ubezpieczone na kwotę odtworzeniową, czy z faktury +
    amortyzacja (w uproszczeniu)
    - w jakiej strefie zagrożenia włamaniem stoi dom ( w tym czy ma bezpośrednie
    sąsiedztwo)
    - czy chcesz OC (ewentualnie OC na psa)
    - liczba lat "bezwypadkowości"

    Co ciekawe przy propozycji ubezpieczenia od powodzi (6.6zł :-o ) agent nawet nie
    wnikał czy dom stoi na wałach Wisły, czy 30 metrów nad lustrem wody.

    Przy bardzo podobnych stawkach firmy rywalizują też usługami dodatkowymi
    (assistance (ślusarz, dekarz, hydraulik, szklarz itp.), hotel w razie potrzeby
    opuszczenia domu, OC obowiązujące poza domem itd.)

    Pozdrawiam,
    --
    Artur Lipowski