  • 1. Data: 2010-09-07 19:53:04
    Temat: Tani gaz
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Wszyscy straszą że prąd drożeje, a tymczasem gaz drożeje czterokrotnie
    szybciej od inflacji.
    http://stooq.pl/n/?f=356104&c=1&p=0

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-09-08 07:27:46
    Temat: Re: Tani gaz
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    > Wszyscy straszą że prąd drożeje, a tymczasem gaz drożeje czterokrotnie
    > szybciej od inflacji.
    > http://stooq.pl/n/?f=356104&c=1&p=0

    złotówka słabnie - więc ceny rosną
    złotówka staje się silniejsza - więc ceny rosną

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-09-08 11:20:41
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "M1SLQ" <m...@W...o2.pl> napisał(a):

    >złotówka słabnie - więc ceny rosną
    >złotówka staje się silniejsza - więc ceny rosną

    przy okazji dodajemy do swojego zarobku pare % - wiec cena rosnie
    przy okazji zaokroglimy w gore - wiec cena rosnie

  • 4. Data: 2010-09-08 23:12:05
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    > http://stooq.pl/n/?f=356104&c=1&p=0
    >
    > --
    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    Dlatego zrezygnowałem z gazu z sieci. Jak mam już karmić pasożyta to jednego.

  • 5. Data: 2010-09-09 18:05:02
    Od: "JarekM" <j.mielczarek@[ciach]promac.com.pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    > Wszyscy straszą że prąd drożeje, a tymczasem gaz drożeje czterokrotnie
    > szybciej od inflacji.
    > http://stooq.pl/n/?f=356104&c=1&p=0
    >
    > --

    Tak narzekacie - to pomyslcie o tych co grzeją olejem.
    Od razu wam ulży.

    Jarek

  • 6. Data: 2010-09-11 11:52:20
    Od: "Marex" <m...@g...pl>

    JarekM <j.mielczarek@[ciach]promac.com.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > Tak narzekacie - to pomyslcie o tych co grzeją olejem.
    > Od razu wam ulży.
    >
    > Jarek

    Grzeję olejem od 16 lat. Był dość tani i do dzisiaj jest to loteria
    cenowa. W ub.roku , we wrzesniu kupiłem po 2,20(akurat cena była w
    dołku).potrzebuję 2 tony na sezon grzewczy(ok.150m2 pow.)Pózniej aż do
    wiosny trzymał wysoko cenę, która zatrzymała sie na niepzyjemnym poziomie
    2,70-2,80zł/l. Teraz tez mało tanieje(był przez tydzień ok.2,55 ale obecnie
    znowu w górę - ok.2,80zł/litr. I nikt zdrowo myslacy nie wie kiedy i
    dlaczego spadnie. Moim zdaniem jednak spadnie- zaczekam.Na pzestrzeni tych
    lat straszono, grożono i jakos koszt ogrzewania nie mialem wiekszy (lub
    niewiele wyższy) od ogrzewajacych podobne kubatury mieszkań) gazem ziemnym.
    Tu trzeba mieć mocne nerwy, trochę giełdowego nosa i jak dotad wciaż zyjemy.
    Olej za to mamy w zbiorniku i łatwo nam z dnia dzień w zimie nie
    zakręcą..!!.Ma też inny wazny walor.medium technologicznie bezpieczne- nie
    zrobi bęc!
    Pozdrawia~M