  • Data: 2022-12-23 07:36:23
    Temat: Re: PV nieco ponad 6,5 kWp - co grozi za brak ppoż?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23.12.2022 02:22, Pawel wrote:
    > Patrzac na eksperymenty jakie ludzie robia i polowe podworka zawalaja
    > panelami, to mi sie to dziwne wydaje.

    Bo ta sinusoida powtarza się ze wszystkim. Najpierw coś jest nowością,
    jest drogie ale nie jest regulowane. Potem w miarę popularności
    pojawiają się rozsądne regulacje ale z niewielkimi lub żadnymi
    sankcjami, potem ludzie rzucają się na to, a że sankcji (i kontroli)
    praktycznie brak to pojawia się masowa "wolna amerykanka", a potem
    regulacje, sankcje i kontrole muszą przebić sufit i zdrowy rozsądek aby
    towarzystwo nie pozabijało siebie i sąsiadów.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz